amd 6000+ brisbane

Status
Niet open voor verdere reacties.

killerbee01

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2009
Hallo ik heb een dualcore amd 6000+brisbane hoe warm mag hij worden nu is hij 60gr. vind ik wat veel.
airflow is goed in de pc.
welke processorkoeler werkt het beste.

Als dit de goede is 62 graden.

Eén van de betere koelers is bijvoorbeeld een Scythe Mugen 2 of een Thermalright Ultra 120 Extreme. Maar hoe goed is de airflow ? Welke fans heb je ?

Als dit de goede is 62 graden.

Eén van de betere koelers is bijvoorbeeld een Scythe Mugen 2 of een Thermalright Ultra 120 Extreme. Maar hoe goed is de airflow ? Welke fans heb je ?

2x 90 fans maar heb er ook een 8800gts 320mb inhangen heb daar wel een anderekoeling op gezet een met 3x90 fans staat op alternate

Initiële Frequenties :
Frequentie : 3100 MHz
BusSnelheid : 200.00 MHz
Vermenigvuldiging : 15.5x

Frequentie Controle :
Core #1 : 3013.52 MHz
Core #2 : 3013.52 MHz

Controle Klok Frequentie :
Type : Cool'n'Quiet

Temperatuur Informatie :
Thermal Design Power : 65 W
Core Power : 63.19 W (geschat)

Processor Prestatie Informatie :
Throttle Mode AC : None
Throttle Mode DC : Adaptive
Huidige Configuratie : None
Throttle : 3013 MHz

Die 2x 9cm fans in de behuizing zijn de beperkende factor. Heb je geen mogelijkheid om grotere fans te plaatsen ?

Dan zou het wellicht verstandiger zijn om te kijken naar een kast met betere airflow dan naar een andere koeling.
Zijn de kast en koelers wel stofvrij ? Want die temperatuur is echt hoog, zelfs voor een standaard koeling lijkt mij. Je zit bijna tegen de max. wanneer het weer warmer wordt heb je dan kans op problemen.

Dan zou het wellicht verstandiger zijn om te kijken naar een kast met betere airflow dan naar een andere koeling.
Zijn de kast en koelers wel stofvrij ? Want die temperatuur is echt hoog, zelfs voor een standaard koeling lijkt mij. Je zit bijna tegen de max. wanneer het weer warmer wordt heb je dan kans op problemen.

dankje voor de informatie ik ga kijken voor een anderekast cya

Ik weet niet of je zelf bepaalde eisen aan een kast stelt, maar ik ben heel tevreden met mijn Cooler Master HAF932, veel ruimte, grote (stille) fans.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan