amd am2 4800+

Status
Niet open voor verdere reacties.

jwamd

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2007
hallo

ik wou mijn processor wel graag overklokken.
weet iemand tot hoeveel ik kan gaan.

processor:socket am2 amd athlon x2 4800+ (core0:20 graden-core1:25 graden.
geheugen pqi 1024mb 800mhz.
mobo:asrock am2nf3-vsta.

Niemand kan bepalen tot hoever je kan gaan. Een goede overklok heeft met meerdere factoren te maken.

waarom wil je een 4800+ die al Dual core is overklokken?
zelf heb ik het ook gedaan met mijn 4600+ maar dat was niet super.. alle games gingen 2 tot 3x zo snel:S

Met een AMD64 i.c.m. een ASRock moederbord hoef je geen grote overklok te verwachten. 10% misschien als je geluk hebt.

heb je ooit de doos gezien.
Ik vat even niet wat je met dit antwoord wil bereiken.:confused: Ik heb ook nooit de doos van jou moederbord gezien en jij die van mij niet.;) Ik wil hiermee zeggen, dat je geen onzinnige reactie moet geven op iemand zijn/haar antwoord.

Ik vat even niet wat je met dit antwoord wil bereiken.:confused: Ik heb ook nooit de doos van jou moederbord gezien en jij die van mij niet.;) Ik wil hiermee zeggen, dat je geen onzinnige reactie moet geven op iemand zijn/haar antwoord.

nee maar ik bedoel gewoon even info op google ofzo opzoeken dat deze erg veel overklok functies heeft

nee maar ik bedoel gewoon even info op google ofzo opzoeken dat deze erg veel overklok functies heeft

Dat deze veel overclock functies heeft, hoeft niet te betekenen dat deze daarom ook goed en stabiel overklokt...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan