Mensen, ik dacht... gooi het maar eens in dit forum...
komt ie:
Kben een systeem samen aant stellen.. ik heb een budget van €1000,- en ik wil eigelijk toch wel een beetje op de toekomst ingaan...
Dus ik dacht... ik ga eens even op internet kijken wat ik samengesteld krijg aan hardware voor me systeempje...
Nou ik zit nu dus al 5 dagen te zoeken en te zoeken.. maar ksnap maar de helft
dus zoude jullie me plz plz plz ff wille helpe...
Kep al n processor en n moederbord (als hier iets niet mee klopt, deze niet bij elkaar passen, er conflicten zullen komen met deze configuratie... dan mag je gerust alternatieven / opmerkingen maken.. t helpt me alleen maar..). Wat ik tot nu toe heb:
* Moederbord: ASUS A8N-E
* Processor: AMD Athlon 64 3700+ San Diego S939 / 2,2 GHz / 1 MB
Nu kom k niet verder (als dit al goed met elkaar functioneert??
)... kweet dus egt niet welk geheugen ik hierin kan proppe en welke t beste is om erin te proppe (goede snelheid maar niet te duur.. rekening houdend met het budget dat ik heb)...
Ook zou ik niet wete welke videokaart ik moet kiezen... een ati of nvidia.. hmmz.. welke is goed.. speelt nog alle spelle met optimaal en is niet te duur (ook nu weer n oogje houdend op t budget)..
???
p.s. houd er rekening mee dat k ook nog een hdd, dvd brander, dvd-speler, 5.1 speakersetje en gwoon toetsebord, muis en monitor erbij moet kopen (hoort dus ook onder t budget)
alvast bedankt voor jullie reacties..
komt ie:
Kben een systeem samen aant stellen.. ik heb een budget van €1000,- en ik wil eigelijk toch wel een beetje op de toekomst ingaan...
Dus ik dacht... ik ga eens even op internet kijken wat ik samengesteld krijg aan hardware voor me systeempje...
Nou ik zit nu dus al 5 dagen te zoeken en te zoeken.. maar ksnap maar de helft

Kep al n processor en n moederbord (als hier iets niet mee klopt, deze niet bij elkaar passen, er conflicten zullen komen met deze configuratie... dan mag je gerust alternatieven / opmerkingen maken.. t helpt me alleen maar..). Wat ik tot nu toe heb:
* Moederbord: ASUS A8N-E
* Processor: AMD Athlon 64 3700+ San Diego S939 / 2,2 GHz / 1 MB
Nu kom k niet verder (als dit al goed met elkaar functioneert??

Ook zou ik niet wete welke videokaart ik moet kiezen... een ati of nvidia.. hmmz.. welke is goed.. speelt nog alle spelle met optimaal en is niet te duur (ook nu weer n oogje houdend op t budget)..
???
p.s. houd er rekening mee dat k ook nog een hdd, dvd brander, dvd-speler, 5.1 speakersetje en gwoon toetsebord, muis en monitor erbij moet kopen (hoort dus ook onder t budget)
alvast bedankt voor jullie reacties..

Laatst bewerkt: