AMD Athlon 64 X2 Socket 939 OEM vraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

BerendBram

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2007
Berichten
14
Hallo

Ik heb zelf een Acer Aspire E360-PB7E met een Amd Athlon 64 3700+. Alleen de tijd gaat zo snel dat ik wel toe ben aan een Dual Core processor. Ik heb Socket 939 dus daar zijn er niet zoveel van beschikbaar, maar toch heb ik er een gevonden, namelijk de AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939. Nu heb ik 1 vraag. Kan ik mijn processor die nu ik mijn pc zit (AMD Athlon 64 3700+) verkopen op internet? Of kan dat niet omdat het een processor is die standard in een pc zat en daardoor dus niet werkt in een andere pc? Als het dus wel blijkt te kunnen, kan ik dan de koeler houden voor de toekomstige nieuwe processor de AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz Socket 939 dus? Of moet ik daarbij dan nog een nieuwe koeler kopen want het gaan namelijk om een oem versie?

Berend-Bram Heinen

PS: Nu heb ik excact dezelfde vragen voor de videokaart want ik heb namelijk de X1950 of de X1650 op het oog.
 
de processor kan je gewoon verkopen.
maar verwacht er niet te veel van de prijzen zijn zo laag dat mensen liever een nieuw kopen.
als er staat boxed zit er een cooler bij verwacht niet te veel van standaard coolers.
bij amd werkt het zo tray versie is zonder koeler en de boxed versie is met koeler.
de beeld kaart vraag speel ik door :p
 
Laatst bewerkt:
Ik neem aan dat je geen garantie meer hebt?
Het openmaken van de case zorgt er bij sommige fabrikanten voor dat er geen garantie meer is.

Als de garantie al afgelopen is, of je geeft niks om garantie dan kun je de kaart verkopen en je kunt een nieuwe kopen.
Kijk wel wat voor type videokaart je moederbord ondersteund, dit kan nl. AGP of PCI express zijn..

PS: Let er wel op dat je de processor niet zomaar uit zijn voet trekt! eerst het hendeltje..
(ben ik een keer vergeten, dus zeg het maar even :p )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan