Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door edwin1986
Ja ook al koop ik een waterkoeling van 100derden euro`s om die ene 4 weg te krijgen.... Intreseert me niks niet als ik maar onder die 40 kom!
En het zijn tevens KLEURFANS met van die grappige kleuren ledjs er in...
Valt tenmnste op!!! GELUID LICHT!
Koop dan een Prometeia voor 600 euro. De temperatuur van je CPU zal dan nog steeds met een 4 beginnen, maar er zal wel een - voor staan...
uche uche....Geplaatst door Steve
voor 600 euro.
Niet echt een kwaliteitskoeler als je het mij vraagt. Ik zou gewoon even naar de dichtstbijzijnde pcboer gaan en vragen of ze er een andere op willen zetten. Voor een euro of 15 ben je klaar...gt igloo 2310
Geplaatst door meelman
uche uche....
Niet echt een kwaliteitskoeler als je het mij vraagt. Ik zou gewoon even naar de dichtstbijzijnde pcboer gaan en vragen of ze er een andere op willen zetten. Voor een euro of 15 ben je klaar...
Je kunt proberen een betere (koel)pasta tussen je CPU en heatsink te doen.Geplaatst door vraagvol
Iemand nog enig idee wat ik kan doen. (zonder waterkoeling...) Ik ben trouwens ook niet aan het overklokken volgens mij.
Het is dus niet zo dat je CPU met warme lucht wordt gekoeld. Daar ligt het probleem iig niet.Geplaatst door vraagvol
Ik haal nog steeds temperaturen van zo'n 70 graden (tijdens fifa2002) en in windows tijdens het typen van dit stukje tekst is het 65 graden.
...
Systeemtemperatuur is trouwens van 40 gedaald naar 32.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.