AMD Atlon(tm) 64 Processor 3500+

Status
Niet open voor verdere reacties.

blue01

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2004
Ik heb dus deze pc AMD Atlon(tm) 64 Processor 3500+ met een kloksnelheid van
2,20 GHz. Is deze pc vergelijkbaar met een intel processor 3,6 GHz ? zijn ze even snel?

alvast bedankt

.............en nog een aanvulling:
een bepaald type processor (merk) is niet "sneller" of "langzamer" dan die andere. Het zijn de benchmarks op bepaalde onderdelen zoals bijv. videobewerking of geluidomzetting die voor jou zouden moeten bepalen welk merk en type processor je zou willen hebben.

Pasja zei:
.............en nog een aanvulling:
een bepaald type processor (merk) is niet "sneller" of "langzamer" dan die andere. Het zijn de benchmarks op bepaalde onderdelen zoals bijv. videobewerking of geluidomzetting die voor jou zouden moeten bepalen welk merk en type processor je zou willen hebben.

Ik bedoel de GHz een intel 2,53 of een intel 3,6 GHz dan lijkt mij dat de intel met 3,6 GHz het snelst is. Nu ik heb een amd 2,20 GHz is een amd met 2,20 GHz oven snel als een intel met 3,6 GHz

Waarom staar je jezelf zo blind op de snelheid van een processor?:confused:
Er zijn veel meer zaken die een rol spelen over de snelheid van het totale systeem, cache op de proc, geheugen, en snelheid daarvan, chipset, de gebruiker, oftewel hoe hij de PC en OS configureerd.

Een 1liter motor gaat ook harder dan een 1.3liter auto, maar die heeft weer een groter koppel, kan meer passagiers meenemen, etc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan