AMD Dual core optimizer vista ultimate 64bit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gevonden

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2008
Berichten
14
Beste,

Ik hoop dat mijn vraag op dit platform goed is.

Ik heb het volgende systeem:

Vista ultimate 64bit
AMD dual core atlonn 6000+ 3ghz
4 G Werkgeheugen op 667 mhz
Mobo m2n-vm dvi
nvidia 9600 gt

Het probeleem is dat ik bij het spelen van Race driver GRID 2008, COD 4,COD2,TT2

lats krijg van laat ik zeggen freezes de processor begint dan vol openen te draaien.

Ik heb gelezen dat de amd optimizer zou kunnen helpen alleen deze draaid niet op 64 bit vista. Ik compuetr gecheckt op tempratuur spyware en op programma's die tijdens de game voll gaan draaien...ik weet het niet meer zo goed waar dit aanzou kunnen liggen.

Graag hulp


gevonden
 
Heb je alleen last van Freezes als je spellen speelt? Of ook als je geen spellen speelt?

Want als je freezes blijft krijgen kan het zijn dat je een instelling moet aanpassen in je internet. Internet? Ja internet!

Ga naar netwerkbeheer , links in het menu netwerkverbindingen beheren , rechts-klik op je netwerk(kaart) , eigenschappen ;

En dan moet je UITVINKEN : tcp/ip protocol 6. 4 MOET AANBLIJVEN!
 
Ik heb dit alleen bij het gamen....en ik gebruik allen single player...functie dus ga niet het innetnet op..klinkt misschien stom maar ja heb gelijk je advies geprobeerd...maar helaas..bij cod2 weer en ook bij AssassinsCreed_Dx10

Gevonden
 
Ligt dus niet aan internet, mooi zo. Videokaart is toevallig niet beschadigd ? Check het anders even op stof.
 
Als extra..

Is er geen alternatief voor core optimizer ik heb het geprobeerd met GnS_Affinity_ deze is alleen geschikt voor xp eigenlijk on 1 core toe te wijzen voor het spel dit hielp ook niet...als ik wist wat exact het probleem was kon ik dit oplossen...
 
Nee video kaart niks mee aan de hand draai op twee schremen en kan twee films te gelijk kijken zonder problemen...kaart is net nieuw...evga 9600gt en al mijn drivers zijn upto date..
 
Dan neem ik aan dat er iets anders aan de hand is. Ik hoop dat iemand anders je verder kan helpen.

Succes nog met het oplossen :thumb:
 
beetje laat maarja

sommige spellen kunnen niet met twee cores omgaan.
wil niet zeggen dat dat met de spellen die je opnoemt ook het geval is maar dit kan je altijd proberen.

start het spel op en ga gelijk naar taakbeheer
kijk in het tabblad processen naar de exe van je spelletje en rechtsklik erop.

kies voor affeniteit en kies daar voor 1 cpu
cpu 0 of 1 maakt niet uit.

kijk of het spel nog vastloopt

succes
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan