AMD Dual of Tripple Core?

Status
Niet open voor verdere reacties.
de ASUS Xonar DX,

en ik denk toch wel dat geluidskaarten een redelijke vooruitgang hebben op onboard :) speciaal omdat ik op een 5.1 setje draai :love:

wat betreft de mods die dan zouden komen :) verheug me er wel op :), daarvan zal ik kijken of ik morgen een plaatje kan bijvoegen, ik gaat zo lekker slapen :P

En ik kan mijn oude proc (X2 4550e) vast nog wel kwijtraken voor laten we zeggen 40 euro ;) dat moet te doen zijn... toch?

Als je mijn sketch ziet wordt je gelijk enthousiast :P geloof me :love:

truste

(EDIT) PS: is deze: http://www.komplett.nl/k/ki.aspx?sku=380264 een optie?

nu wel truste

Laatst bewerkt:
Die processor is vreselijk te duur. Ik zou er geen 60 euro voor geven.
De AMD Athlon II 250 is momenteel de beste dualcore onder de 80 euro. De Athlon 64 X2 serie is ouder.

En een gebruikte 4450 krijg je echt geen 40 euro voor. Als je geluk hebt krijg je er 20 voor..

Ziet er goed uit!

Punt is, het is am3 en dat gaat niet werken he... ivm socket am2 mobo en ik geen optie tot vervanging mobo heb... als ik dat wel had zou deze het wss gelijk worden :) maar het is dus geen optie

Ik heb een socket am2, zoals hier in dit topic wel vaker staat ;)

Is zeker een goeie vergelijking en ik zal er met aandacht even de tijd voor nemen;

van wat ik nu heb gezien is de 3D Mark Vantage score altijd het hoogst bij de X3 8750, maar de 6400+ wint het overduidelijk op Everest...

Nou kijk ik zelf het liefst naar de "multimedia" denk ik wel, en daarin is ook de X3 8750 (weer) de winnaar :)

Leuk om te zien dat bij Crysis de hoogste score wordt behaald door de 6400+.. dwz dat ik de conclusie mag trekken dat de 6400+ in dit geval de beste optie mbt games is?

Wat zouden de belangrijkste punten moeten zijn (volgens jullie ;)) om op te letten, ik probeer hier veel van te leren!

x2 is beter in gamen.
Een x3 is beter in games die met meer kernen kunnen werken & in multimedia.

Als jij multimedia belangrijk vind, dan voor de x3 gaan. Alleen de processor is volgens mij wel een stuk duurder.

Ik ga ervanuit dat in de nabije toekomst meer games geoptimaliseerd kunnen worden voor bijvoorbeeld x3's... Zelf heb ik veel meer met multimedia en hardcore games speel ik niet hierop ;)

Wat de prijs betreft... De 6400 is volgens mij toch wel een stukkie duurder dan de 8750 ;) Maar met oog op het feit dat dit geen echte game pc is, scheelt dat natuurlijk!

PS: de game pc loopt hier op een AMD Athlon 4600+, dus dat zal allemaal wel meevallen ;) en die trekt de nieuwste zware spellen ook!

Maar aangezien ik meer bezig ben met multimedia en multiplayer gamen (L4D, DOD:S) wat aanzienlijk spellen zijn die niet teveel van een systeem vragen :) Maar ik heb meer met muziek, video en multitasken, wat naar mijn mening toch wel wat sneller moet kunnen :)

Deskundig advies waardeer ik altijd erg, marsmannetje ;)

Harry, ben jij het hier ook mee eens? :)

groeten,

AG

Hoi !

Tja, een Phenom II was 'n betere keus geweest, maar die valt buiten je budget !

Dus: wat mij betreft: kopen dat ding.

Trouwens: is die nog te krijgen ?

Greetz,

Harry.

Laatst bewerkt:
Maak je met de Phenom II dan zoveel meer winst? Want die kost wel 2x zoveel :P Ik wil er best even naar kijken, beetje rondsnuffelen :)

De x3 710 is nauwelijks duurder.

De phenom II heeft een nieuw design. Is sneller, zuiniger, makkelijker overklokbaar. Gewoon op elk vlak beter dan zijn voorganger.
Maar goed: dat past nu eenmaal niet op je moederbord.

Duswel nodig voor de Phenom II, maar niet voor de oudere Phenom? Prima, dan blijft het toch de 8750 BE :D

Want die chipset is niet te upgraden toch?

Edit: ik heb een nForce 720 Chipset... ben nu een beetje info aan het opzoeken want ook hier wil ik weer veel van leren. Punt is: de nieuwe Phenom II processoren lopen dus echt NIET met de 720? Of niet optimaal? Kan je me een beetje kort uitleggen wat het grote belang is aan die chipset?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan