amd fan

Status
Niet open voor verdere reacties.

nk020

Banned
Lid geworden
3 jun 2011
Ik ben op zoek naar een full amd pc prijs 800 tot 1200 geen scherm nodig.

dat ik een volledig amd systeem zoek het lieft tussen de 800-1200euro scherm is niet nodig en windows heb ik ook al alleen de kast zelf is nog nodig

hoe kunnen wij nu weten wat je wil
je zal toch wat meer info moeten geven
cpu
kast
grafice kaart
ram
voeding

dat weet ik dus niet ik weet er helemaal niks van af en heb er geen verstand van maar ik wil wel een volledig amd systeem

maar wat wil je er mee gaan doen dan
en een voledig amd lukt niet niet alles bestaat van amd
en van waar heb je dat

wat groentje1 probeert te vertellen is dat je niet genoeg informatie geeft over wat je wilt doen met de pc
een Game pc heeft andere hardware nodig dan een systeem dat voor videobewerking gemaakt moet worden
wij hebben geen kristallenbol

ook snappen wij je reden niet waarom er perse voor amd gekozen moet worden
beide merken zijn goed en hebben in iedere prijs en doel categorie weer een optimaal systeem

vul het volgende even in

Budget - Hoeveel wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen / Beeldbewerking / Videobewerken / Internet+Email / Anders, namelijk...
Omgeving - Wil je een krachtige pc die misschien wat lawaaierig kan zijn (ivm koeling), of geef je liever wat rekenkracht op voor een echt stille pc?
Assemblage - Wil je een kant-en-klaar afgeleverd systeem, of ben je bereid wat kosten te sparen door het zelf in elkaar te zetten?

Besturingssysteem - Welke wil je?
Opties / randapparatuur - Heb je specifieke hardware die in je systeem moét zitten? En heb je misschien hardware van een ouder systeem die je eventueel mee kan nemen naar het nieuwe? Heb je nog andere specifieke wensen voor je nieuwe pc?

NKN020 dit had je wel al moeten weten je zit al een hele tijd op dit forum he...

Laatst bewerkt:
hij is voor iemand anders niet voor mij ik weet niet precies wat ze er mee wilt doen daarvoor ken ik haar nog niet zo goed

Dan heeft het weinig zin om hier een vraag te posten als je niet aan de vragen kan voldoen
het heeft geen zin om een systeem samen te stellen voor iemand waarvan het niet bekend is wat hij of zij wil

maar het is een computer weet je niet wat een computer is dan?

maar het is een computer weet je niet wat een computer is dan?

Nu neig ik er naar om gelijk een slotje op het topic te zetten.
Firest0rm geeft jou een lijstje om in te vullen. Ga je daar eens mee bezig houden ipv dit soort opmerkingen te maken.

frank volgens mij ben je geen mod de comp is voor iemand anders en ik zeg toch mn budget en dat het amd moet zijn dus loop je dom moeilijk te doen stomme invulformuliertjes altijd je hebt er niks aan.

Tegen een Supermoderator zeggen dat die dom doet??

Een slotje op het topic en ook maar even niet welkom op Helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan