Amd hd8570d

Status
Niet open voor verdere reacties.

hdbn99

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2014
Hoi, Ik heb een intergrated amd hd 8570d die 2gb ram gebruikt als videokaart UW geheugen, maar hij gebruikt maar 512 mb. Waar kan dit aan liggen? De voeding? Het ram geheugen kan het niet zijn want ik heb 8 gb ram en dat geeft hij ook keurig aan.

Alvast bedankt

Niet het volledige videogeheugen hoeft te worden benut hoor. Of bedoel je de hoeveelheid die beschikbaar is? Waar bekijk je dit mee? Misschien heb je in je bios/uefi instelscherm niet ingesteld hoeveel toegewezen is aan de gpu in je processor.

Het is een amd a8-6600k apu dus ik dacht het zou automatisch moeten werken maarja dat doet t nooit met n zelfbouw pc
Bedankt

Het is niet de voeding, het word automatisch geregeld. Als je niet tevreden bent over de prestaties van je videochip zou ik je aanraden een gewone videokaart erbij te kopen. Zoals de geforce gtx 750.

Hoi,

Volgens mij heb ik je dit ook hier al gemeld dat het niet de voeding is en zelf melde je dat je een 4870 gekocht had dus snap ik deze vraag niet en wat was de uitkomst bij je vriend:confused:

Ik begrijp je punt niet over hoezo dat niet zou hoeven als je een zelfbouw pc hebt of niet... Niet iedereen heeft baat bij 2gb videogeheugen hoor.

Ja maar als er 2 gb staat dan wil ik ook 2gb en niet 512mb

Nee maar mn interne is beter maar die werkt niet volledig en dat wil ik graag

Kan zijn dat dit vanuit het bios geregeld wordt. Reset het bios eens.

Bedankt, maar ik laat het toch maar lekker op die ene 4870 hij is wel beter maar crossfire zou leuk zijn helaas :)

Alleen als je een nieuwere serie van videokaarten hebt, dual graphichs noemen ze dat bij AMD :) Ik zou het bij die hd4870 laten, en misschien ooit een krachtigere videokaart aanschaffen om deze te vervangen als die niet voldoet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan