AMD of intel??

Status
Niet open voor verdere reacties.

jonkol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 sep 2006
hallo allemaal,
k ben druk op zoek naar een laptop en heb mn ogen op deze HP laten vallen;

http://www.kieskeurig.nl/product/5F8CA0F33428DCF1C12572D0002EBE27.htm

de videokaart en intern geheugen leken me hierbij erg goed alleen zit ik een beetje met de processor.. Iedereen zegt steeds dat AMD een stuk minder is dan een intel, maakt het tegenwoordig echt nog veel uit? Moet ik deze laptop niet kopen vanwege de processor en heeft iemand ervaring met deze laptop?

alvast bedankt

Tja, dat is toch appels met peren vergelijken, een Core Duo of een Core 2 Duo presteren idd beter dan vergelijkbare AMD broertjes, maar of dat nu van belang is bij een Notebook.

Denk dat een videokaart met eigen geheugen een stuk beter presteert dan eentje met gedeeld geheugen zoals deze.

Overigens de totale configuratie maakt uit hoe snel die laptop is, de processor is daar maar een klein onderdeel van.

Vraag is altijd; wat wil je met de pc of in dit geval de laptop, mee gaan doen?

Met dat laptopje kan je prima vooruit, maar je moet niet verwachten dat je er de nieuwe games mee kan spelen op hoge grafische settings.

ja sorry ik heb er niet veel verstand van, zoek gewoon een laptop die lekker snel is en waar vista goed op draait. Ik wil hem gebruiken voor mn studie, verder films erop kijken en muziek erop afspelen. Ik ga geen zware 3d spellen spelen ofzo..

Ik zou zelf voor Intel gaan Ik vind intel namelijk sneller dan AMD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan