AMD Phenom II X6 1100T of Intel Core™ i7-2600

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelklip

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jan 2005
Hallo allemaal

Ik ben opzoek naar een nieuwe processor, ik ga hem gebruiken voor het bewerken van videos (HD) en gamen, dus hij moet erg snel zijn.

Mijn budget voor een processor is ongeveer 300 euro, tijdens mijn zoektocht ben ik op de volgende twee processoren gestuit. AMD Phenom II X6 1100T 6x 3300 MHz of Intel® Core™ i7-2600 4x 3400 MHz Welke hiervan is de beste/snelste of weet iemand nog een betere.

e i7 is het snelst, je kan ook voor de i7 2600K gaan welke je kunt overckocken mocht je dat willen, je phenom is namelijk ook unlocked

Hallo

Waarom de i7 en niet de Phenom, die heeft tenslotte twee extra cores

Yup dat is waar, zelfs de i5 2500K is sneller dan de 1100T, maar persoonlijk (geen fanboy) find ik Intel wat OverPriced, als je op een budget zit, en je wilt kunnen overklokken zonder teveel temperatuur, dan zou ik voor de 1100T gaan, inmiddels heb ik mijne al overgeklokt naar 3.5Ghz, en hij blijft onder de 45 graden met the Scythe Mugen 2 Rev. B.

En, als je slim bent, kun je AMD nemen, met een AM3+ Moederbord, binnenkort word de nieuwe generatie uitgebracht (Bulldozer), Mensen zeggen dat deze beter zal zijn dan een i7 2600K,
Nou ja,

Succes met je vraag verder. ! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan