AMD Radeon 5450 HD

Status
Niet open voor verdere reacties.

bertd

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Mijn zoon heeft een AMD Radeon 5450 HD grafische kaart. Omdat hij battlefield 3 wil spelen wordt een upgrade van de driver voor de grafische kaart geadviseerd. Echter bij een upgrade wordt het beeld zwart en dan blauw (of omgekeerd, tevens een waarschuwing). Daarna is de resolutie veel te laag m.a.w. het geeft problemen. Ook met een autodetect programma opnieuw geprobeerd de nieuwe driver te installeren. Maar dit gaf dezelfde problemen. Wat kan dit zijn? Of wat kunnen we hieraan doen?

Als uw kaart problemen blijft krijgen met drivers moet U een aantal dingen goed checken:
- Klopt het besturingssysteem? Is de driver niet toevallig voor Windows XP, terwijl U Windows 7 heeft?
- Is de driver goed gedownload? Misschien is de download niet helemaal goed, en missen er bestanden

Als het blijft fout gaan, moet U even terug gaan naar de originele driver die erop stond, en dan wachten tot er een nieuwe uitkomt. Het wordt geadviseerd voor Battlefield, maar is het ook nodig? ;)

Succes!

hallo , als u deze kaart binnen 2 weken van nu hebt gekocht adviseer ik omdat hem beter terug te brengen en een wat krachtigere kaart te pakken.
Deze kaart is niet echt geschikt voor bf3 en zal dan problemen veroorzaken en moet uw zoon hem op de laagste settings gaan spelen , het is niet echt fijn om met deze kaart bf3 te spelen .

Een goedkoop kaart is de gtx 550 ti , 100 euro mocht u toch mijn advies opvolgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan