AMD X2 3800+ overclocken

Status
Niet open voor verdere reacties.

eJn

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2006
Berichten
65
Beste mensen van het Helpmij forum:D

Ik zou graag mijn AMD X2 3800+ willen overclocken.

PC Specs:

AMD X2 3800+
DFI LANPARTY UT Nforce4 Ultra-D
1024 MB RAM

Ik kan ik met deze setup goed overclocken temps zijn nu zo rond de 20-30 graden.
 
dankuwel:)

ik zag net ook dat je door die 2 puntjes te verbinden dan een SLI chipset kreeg
maar dit durf ik niet aan aangezien ik bang ben om mijn moederbord te beschadigen.
 
Tip: niet doen!

Er zijn meldingen dat de x2 processoren behoorlijk oververhit kunnen raken hierdoor, met alle gevolgen vandien!
 
over hit ? hmm ik heb de zwaarste momenteel die is maar 33 graaden.
niet overclocktof zo maar kijk eerst eens voor een bettere koel optie voor je over clocken,
gaat.
 
Hoi !

Waarom koop je geen X 5200 o.i.d., en verkoopt de jouwe op marktplaats ?

Overklokken heeft echt weinig zin; dat deden we met een Pll etc, omdat er niet beter was voor een normaal bedrag.

Je kunt je prestatiewinst beter zoeken in het tweaken van je OS, sneller/meer geheugen of een betere videokaart.

Geloof me, dat levert meer op.


Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Waarom koop je geen X 5200 o.i.d., en verkoopt de jouwe op marktplaats ?

Overklokken heeft echt weinig zin; dat deden we met een Pll etc, omdat er niet beter was voor een normaal bedrag.

Je kunt je prestatiewinst beter zoeken in het tweaken van je OS, sneller/meer geheugen of een betere videokaart.

Geloof me, dat levert meer op.


Greetz,

Harry.

Ik heb geen AM2 socket maar nog 939 en aangezien ik op dit moment me vakantie nog even af moet betalen en nog geld nodig heb voor me vakantie heeft het geen nut om te gaan upgraden en ik vind dat dit nog best draait maar ik heb gehoord dat je met dit bord goed kan overclocken.
 
bord wel chip niet is gebakken op 90NM wordt erg heet en vreet stroom 125 Watt of meer .verkoop die handel en ga voor AM2 of 775
 
bord wel chip niet is gebakken op 90NM wordt erg heet en vreet stroom 125 Watt of meer .verkoop die handel en ga voor AM2 of 775

mjah heb hier nog een hele goede chipset koeler liggen dus dat is probleem niet.
en ik ga niet verkopen werkt nog naar goed behoren dus waarom zou ik?.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan