amdagp.sys -> kan niet booten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark Ice

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2003
men pc wil dus niet meer opstarten en in veilige modus stopt hij aan amdagp.sys en dan efkes later het blauwe scherm ik heb het over al overal gezocht en er zijn tonnen van post erover maar geen oplossing soms zeggen ze dat het de netwerkkaart is soms het moederbord soms de geluidskaart ik weet het allesinds niet meer zelf de repair wil niet meer vanaf de windows cd en nu de laatste minuten krijg ik men cd drive niet meer open :s , kheb al de geluidskaart en men netwerkkaart eruit gehaalt geen oplossing iemand?

Start de pc es op met een Win98-bootflop en zoek op je c-schijf ff naar amdagp.sys, maak er een backup van en plaats et ergens anders op je hd en onthou de locatie waar et origineel staat.

Delete em nu, sluit de pc af en start em opnieuw op.

Geplaatst door Muurhond
Start de pc es op met een Win98-bootflop en zoek op je c-schijf ff naar amdagp.sys, maak er een backup van en plaats et ergens anders op je hd en onthou de locatie waar et origineel staat.

als men pc nog werkt in veilige modus heb k a geporbeerd kheb da gedelete toen starte ie goed op maar de volgende dag overkomt mij dit maar khad gelezen dat de file zich heel de tijd verniewd maar ga dan van muurhond een prob

Geplaatst door Muurhond

kunt ge nog e paar tips geven want in dos kunk nie zo goe werkn

Geplaatst door Dark Ice

als men pc nog werkt in veilige modus heb k a geporbeerd kheb da gedelete toen starte ie goed op maar de volgende dag overkomt mij dit maar khad gelezen dat de file zich heel de tijd verniewd maar ga dan van muurhond een prob

Dat laatste snap ik niet?

-offtopic-

Krijg niet elke keer mail binnen als er reactie's zijn. Vaag.

Geplaatst door Muurhond

Dat laatste snap ik niet?

-offtopic-

Krijg niet elke keer mail binnen als er reactie's zijn. Vaag.
ik krijg geen mails binnen :s
vraag was dus hoe zoek ik dat bestand en is een windows me disk ook goe?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan