amecsa.cpl,RUN_DLL

Status
Niet open voor verdere reacties.

peteride

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 jun 2004
Telkens wanneer ik de computer opstart vanop een administrator met beperkte account krijg ik de melding:
"Er is een uitzondering opgetreden tijdens het uitvoeren van amecsa.cpl,RUN_DLL"

Wat betekend , is het een probleem en hoe raak ik ervan af ?

(PS : deze jongen is een computer dummy, dus simpele taal graag) TKS !

Toen ik een beetje rondneusde op google kwam ik op veel spyware forums terecht (lees: forums tégen spyware)

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

:) Dit had ik ook al gelijk ontdekt alleen ik dacht ik wacht even want straks komt er vast iemand die zo heel mooi voorgebakken verhaal copie pasted :D :thumb:

Dacht jij dat ik dit kopierde? (wat is dat?)

Ik typ dit elke keer over hoor! :p

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Toen ik een beetje rondneusde op google kwam ik op veel spyware forums terecht (lees: forums tégen spyware)

Laat allereerst je PC op Malware, zoals Adware/Spyware en dergelijke troep, scannen met de volgende programmaatjes: Ad Aware en/of Spybot Search en Destroy. Als het probleem er dan nog steeds is, moet je een HijackThis Log plaatsen op het forum.

Hoe plaats ik een HijackThis Log op het forum?

Dat doe je door naar de volgende pagina te gaan: Helpmij tegen spywareoffensief deel 5

Op deze pagina moet je de eerste post goed doorlezen, als je de instructies uitgevoerd hebt die daar staan en je je log gereed hebt, moet je op ”Reageer op Bericht” drukken. Nu kun je je log plakken en er zal zo spoedig mogelijk naar gekeken woorden door de spyware-experts

Plaats je log dus in datzelfde onderwerp en open niet zelf weer een nieuwe!!!

Hans,
amecsa.cpl,RUN_DLL kom je inderdaad veel in HijackThis-logs tegen, maar dat wil nog niet zeggen dat daar iets mis mee is. HijackThis maakt zelf immers geen onderscheid tussen 'goede' en 'foute' onderdelen. amecsa.cpl,RUN_DLL hoort gewoon bij bepaalde adsl-modems. Als je ook even had gekeken naar de logs die je met Google vond, zou je hebben gezien dat dit item nooit gefixed hoeft te worden.

Peteride,
over deze foutmelding kan ik weinig vinden: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=exception+amecsa.cpl,RUN_DLL&btnG=Zoeken&lr=. Misschien helpt het opnieuw installeren van je modemdrivers. Neem anders even contact op met je provider.

Geplaatst door H@NsiePanzzzer
Dacht jij dat ik dit kopierde? (wat is dat?)

Ik typ dit elke keer over hoor! :p

:D ik geloof er niks van met al die mooie kleurtjes, ga gelijk ff zoeken of ik dezelfde regeltjes van je terug vindt :p

Geplaatst door buffy

Hans,
amecsa.cpl,RUN_DLL kom je inderdaad veel in HijackThis-logs tegen, maar dat wil nog niet zeggen dat daar iets mis mee is. HijackThis maakt zelf immers geen onderscheid tussen 'goede' en 'foute' onderdelen. amecsa.cpl,RUN_DLL hoort gewoon bij bepaalde adsl-modems. Als je ook even had gekeken naar de logs die je met Google vond, zou je hebben gezien dat dit item nooit gefixed hoeft te worden.

Peteride,
over deze foutmelding kan ik weinig vinden: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=exception+amecsa.cpl,RUN_DLL&btnG=Zoeken&lr=. Misschien helpt het opnieuw installeren van je modemdrivers. Neem anders even contact op met je provider.

Yeah, Yeah... maar kwam ook op andere sites voor dan sites met HijackThis logjes. Maar goed, maybe eerst even kijken of het met de modem te maken heeft. Wellicht een snellere oplossing, mocht die helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan