america's army (iets ander prob)

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
Berichten
445
als ik AA aan t spelen ben dan zitten er stukken tussen waarbij mijn muist het niet goed doet, als ik hem dan beweeg dan beweegt het beeld heel raar, beetje traag, met late reactie etc. gewoon heel vaag.

nu heb ik de resolutie al lager gezet maar dat hielp ook niet, onze internet snelheid is 3mb/sec, (voor 4 computers maar zelf als alleen ik bezig ben heb ik er last van)

ik heb dus soms dat ik snel moet omdraaien maar dat dat niet gaat omdat die muis zo traag reageerd, het is te vergelijken met de muis gevoelig heid in 1 klap een stuk lager zetten maar wat niet het geval is want het kan elk moment gebeurne en elk moment weer normaal zijn.

wie kan mij a.u.b. helpe
 
ligt aan de locatie van de server waarop je speelt vermoedelijk. Stel je speelt op een server in Amerika dan moet al die informatie wel door dat draadje gepompt worden en dat kan vertraging opleveren.
in computertaal ook wel lag genoemd.

Heb je weleens naar je ping gekeken ???

snap je een woord niet, kijk dan hier ;) :thumb:
 
dat lag snap ik wel allemaal dat is het probleem niet, maar dit is volgens mij geen lag, dat is het rare, als ik lag heb dan happert hij en bijv. als ik denk dat ik door een deur loop dan sta ik een paar sec later weer opnieuw voor de deur als het heel erg is.

en het rare van de ping is wat ik ook niet snap is dit:

als ik naar me ping kijk dan zie ik bijv. 127, maar als anderen naar mijn ping gaan kijken staat er bijv. 40, en dat is bij andere mensen ook, dan zeggen ze dat ze een ping van 100+ hebben en als ik kijk dan hebben ze 50 ofzo.

maar sinds kort hou ik ook in de gaten of het met andere servers ook zo is, maar de server die ik speel (SF csar server: Csar Elite Group) heeft het altijd goed gedaan, oo ktoen de server nog van de AMP clan was



edit::

2 andere servers gebrobeert, beide t zelfde probleem, maar bij de 3e was de lag wel duidelijk herkenbaar, andere levels heb ik geen problemen mee op extraction na
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan