americas army instal probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

kietelcowboy

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2005
Hallo allemaal,

Heb tot voor kort het spel gespeeld maar daar ik niet door de training kwam had ik het er af gegooid.Had het spel via software verwijderd, ook de mappen die overbleven in programfiles verwijderd en de restjes met Ccleaner verwijderd.
Gisteren het spel weer gedownload, maar wanneer ik op het exe bestand klik gebeurd er niets(zandlopertje loopt wel). Wanneer ik met alt ctrl delete het proces probeerd te stoppen krijg ik een leeg bureaublad en bevriest.
Heb het spel 2maal gedownload via 2 verschillende sites met beide het zelfde resultaat.

Wie weet raad?

Dan is er wrs een niet alles verwijderd.

meer hulp kan ik niet bieden

Hoe lang is je geduld?
Ik weet namelijk dat de laatste versie er eventjes over doet voordat hij klaar is met installeren.
Ook is het aan te raden om even de verbinding met het internet te verbreken en de firewall even uit te zetten.

A.J. zei:
Hoe lang is je geduld?
Ik weet namelijk dat de laatste versie er eventjes over doet voordat hij klaar is met installeren.
Ook is het aan te raden om even de verbinding met het internet te verbreken en de firewall even uit te zetten.

Oke zal het eens proberen zonder internet verbinding en firewall, maar blijf het toch vreemd vinden het was de zelfde versie als nu die ik eraf had gegooid en die installeerde wel.

Laat het wel horen als het gelukt/niet gelukt is.

bedankt voor de reactie.

Hij installeert eker, maar het duurt een paar minuten.
Althans zo was het bij mij vorige week.
Ik keek er ook van op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan