americas army online probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

aao vrager

Gebruiker
Lid geworden
14 jun 2005
ik heb het spel americas army zojuist gedownload maar als ik het spel wil opstarten krijg ik een "critical" error.....

(Build AmericasArmy_Build_[2004-06-01_02.01.01]

CPU: GenuineIntel Unknown processor @ 2403 MHz with 511MB RAM
Video: Matrox Graphics Millennium G200 SD PCI (1200)

Error setting display mode: CheckDepthStencilMatch failed. (D3D_OK). Please delete your armyops.ini file if this error prevents you from starting the game.

History: UD3DRenderDevice::UnSetRes <- DetermineFormats <- SetupPresentParms <- UD3DRenderDevice::SetRes <- UWindowsViewport::TryRenderDevice <- UWindowsViewport::OpenWindow <- UGameEngine::Init <- InitEngine <- FMallocWindows::Free <- FMallocWindows::Realloc <- 706D7564 0 FArray <- FArray::Realloc <- 0*2 <- FMallocWindows::Free)

dezze om precies te zijn!!
wie kan me helpen

bvd jordi

Had je versie 2.3 op je PC?
Deïnstalleer deze dan en verwijder de map x:\program files\america's army handmatig met verkenner.

Installeer dan het spel opnieuw.

Heb je WinXP 64 BIT of Windows 2003?

ik heb windows xp.....
ik heb het zelfde systeem als me vader aar daar loopt hij wel...
ik ga nu nog een keer downloaden kijken of hij ut dan wel doet

dat is volgens mij een "standaart" probleem bij de nieuwe AA versie, ik heb er ook problemen me gehad, dit moet je doen:

-1.1- gooi alles van het spel er af, via start > configratie scherm > software, en in de verkenner de map van AA verwijderen (staat in: deze computer > en dan de schijf waar je hem geïnstaleerd hebt, c, d, of e enz.)

-1.2- instaleer het spel opniew.

-werkt het neit? doe dit:

-2.1- gooi alles van het spel er af, via start > configratie scherm > software, en in de verkenner de map van AA verwijderen (staat in: deze computer > en dan de schijf waar je hem geïnstaleerd hebt, c, d, of e enz.)

-2.2- verwijder ook het gedownloade bestand

-2.3- download het spel opnieuw, kan je hier doen: http://www.download.com/America-s-A...Course-/3000-7455_4-10395441.html?tag=lst-0-2

-2.4- instaleer het en dan meot het volges mij wel werken:)

sux6 :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan