Americas Army

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jappie-zland

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.336
Hallo,

Ik ben benieuwd of iemand hier het spel Americas Army heeft (gratis te downloade)
Zoja wil je dan spele met mij ?
Lijkt me wel grappig om met jullie te spele

Mzzls Jasper
 
het spel is ontwikkeld door het amerikaanse ministerie van defentie, om de jongeren een indruk te geven wat het leger te bieden heeft.

het spel leid je door veschillende onderdelen, je begint met de training, en als je die hebt gehaald, komen er ops.

moeilijk maar wel het spelen waard.
spel is hier te vinden
http://download.nvidia.com/downloads/Army/1.5.0/ArmyOps150.exe

groetjes huib
 
Het is gewoon een leuk en best wel mooi spel die je via internet moet spele. In het spel moet je bij alle levels kieze of je Defence ben of Assault (je strijdt dus tegen andere)

Ik zou zegge iedereen die kabel heeft moet het maar eens probere :)
 
en natuurlijk.

En natuurlijk ook de mensen die adsl hebben;)
Maar als je het via www.download.com haalt is het uiterraard wel een demo.Maar kun je met die demo wel on-line gamen ja toch.En hoeveel levels.
 
ik speel het nu voor ongeveer een maand.
Ksta nog steeds op 10 honor, maar ben nu pas echt bezig met het spel dus hoop het wel snel omhoog te brengen.
Wat is je nickname daar?
Misschien dat je een x tegenkom.
 
Geplaatst door manta
ik speel het nu voor ongeveer een maand.
Ksta nog steeds op 10 honor, maar ben nu pas echt bezig met het spel dus hoop het wel snel omhoog te brengen.
Wat is je nickname daar?
Misschien dat je een x tegenkom.

Ik heb nu een honor van 11 (Je moet insurgend camp eens probere daar haal je makkelijk veel punte) en mn nick is =[J-M-J] = [Japp0]=
en wat is jou nickname en welk level speel je vaak ?

@Game-master
Tuurlijk ook voor mense met ADSL :p Maar ik weet niet hoe het zit met die Demo, die heb ik nog nooit geprobeerd
 
ik heet djmanta bij AA en speel vaak :
Pipeline
Bridge
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan