America's army

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart-radeon9800

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2004
ik gister america's army gedownload. Ik heb dus een profiel gemaakt en de eerste training al gedaan. iK klik een server aan en die vertelt mij dat ik eerst meer trainingen moet doen. Ik doe de obstacel course en ik moet tegen de klok de baan doen. Nou heb ik altijd ruim tijd over en toch moet ik de obstacal course telkens opnieuw doen.

Tips????

Gr. Bart

Waarschijnlijk voer je de obstacle course niet helemaal goed uit. De obstacle course luistert nogal nauw. Als je maar 1 foutje maakt, dan kan je opnieuw beginnen.
De 'drill instructor" roept je dan ook terug.

Succes
Olav

Ik ging ff te snel en had nie gehoord dat je alleen maar door de witte poortjes mag.:o

Ik heb wel een andere vraag over america's army:
Ik verbind me soms tot een server en dan gaat tie meteen weer terug naar main menu of hij floept eruit naar windows en dan komt er te staan critical error en daaronder de inhoud van mijn systeem.

Kan iemand zeggen wat dit probleem inhoud want ik game nog nie zo lang online.

Gr. Bart

ey,

als het goed is, word j uit het (internet)spel gezet omdat hij een PB server mist.
maar in de laatste versie van AA zat een fout dat j dus uit hethele spel word gegooit met een critical error.
het enige wat ik daar op weet is dat j het spel op nieuw moet instaleren (ik heb het zelfde gehad).
en dat van die PB server, die heb ik helaas niet meer maar k zal navragen of iemand die ik ken hem nog heeft en dat zet ik de PB server binne 2 dagen op deze site met instructies.

sux6:thumb:

Geplaatst door kevin sk8erboy
ey,

als het goed is, word j uit het (internet)spel gezet omdat hij een PB server mist.
maar in de laatste versie van AA zat een fout dat j dus uit hethele spel word gegooit met een critical error.
het enige wat ik daar op weet is dat j het spel op nieuw moet instaleren (ik heb het zelfde gehad).
en dat van die PB server, die heb ik helaas niet meer maar k zal navragen of iemand die ik ken hem nog heeft en dat zet ik de PB server binne 2 dagen op deze site met instructies.

sux6:thumb:

nou hier ben ik weer met het bestand:thumb:

uuuuhhmmm.....
je moet deze site aanklikken: http://www.evenbalance.com/downloads/aao/pbsec.htm

1. je gaat naar bestand > "opslaan als"
2. dan moet je naar de plek waar j hem hebt geinstaleerd (c, d, e, enz.) > amerikas army > system > PB en vervolgens moet j het op die plek opslaan.
3. je start de verkenner op (als hij niet onder op de werk balk staat, ga dan naar start > alle prog. > bereau accessoires > windows verkenner)
4. zoek weer de plek op waar j het spel hebt geinstaleerd > amerikas army > system > pb
5. klik met RECHTER muisknop op "PBsec.htm"
6. klik op "naam wijziggen" en verander de naam in: linkrd.htm
7. start AA op en ga lekker spelen!!!:thumb:

oja, nog een tip:

als j wilt sniperen moet j eerst de SF trainingen gedaan hebben en met de aller eerste training (basic training > markersmanship) 36 of meer punten halen, anders kan het niet:confused:

sux6:thumb: :thumb:

! srry !

ik ben er achter ge komen dat dit bestand (van mijn vorige post) het niet doet

maar ik heb gelukkig een ander programma gevonde (zie bijlagen)

(als je deze bijlage niet kan downloade moet j naar http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php , als j dan een stukje naar beneden scrild dan kom j geel gedrukt "PBweb.exe" tegen. klik daar met de RECHTER muis knop op en doe opslaan als.....en dan naar de plek waar j het spel hebt geinstaleerd (c, d, e, enz.)> amerikas army > system > PB en dan moet j heb in die map opslaan. net zoals de bijlage moet je hem, als dat kan, natuurlijk op de zelfde plek neer zetten)

ja start het programma op (PBweb.exe) en hij gaat instaleren en klaar is kees :D

ik hoop (voor iedereen met dit probleem) dat hij het doet

sux6 allemaal:thumb:
____

ik ben er helaas achter gekome dat het bij mij niet werk maar dat kan aan mijn spel liggen, k hoop dat ie het bij jullie wel werkt:confused:

Laatst bewerkt:
HELP!! AUB americas army vraag?

ik heb gister avond americas army gedownload 2.8.3 volgens mij en ik heb me al aangemeld en had ervoor ook al was ik lvl 67 en nu wil ik het downloaden op mijn laptop en als ik cross bright wil doen en dan willen ik in die server joinen dan geeft hij dit aan:

this server requires that punkbuster be enabled please enable punkbuster.

ik heb geen flauw idee wat ik moet doen
;s

zou asjeblieft iemand mij willen helpen:d

gr oane:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan