aministrator account

Status
Niet open voor verdere reacties.

boldering

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2006
Berichten
64
Ik heb onlangs mijn administrator account omgezet naar standard user. Dit omdat ik steeds mijn wachtwoord in moest voeren bij opstarten en ook tussentijds. Nu wil ik wat installeren, maar dan moet ik administrator zijn. Nu heb ik dat geprobeerd bij "change your account type" heb ik administrator aangevinkt, maar er gebeurt niks, ook kan ik de "user account control settings" niet meer in, ik kan het aanklikken, maar er opent niets. Hoe kan ik weer administrator worden?
 
Misschien de veilige modus? Maar hoe kan dat, want dan moeten er meerdere account op je pc zijn, want er is altijd minstens 1 administrator. Probeer gewoon eerst eens je eigen account afmelden, of Overschakelen naar andere gebruiker. En kijk of er dan nog een account is en of je via dat account je ding kan doen...
 
nee dat lukt niet, als ik een andere account wil aanmaken, moet ik een bepaalde naam invullen, dan meldt hij dat er een aantal leestekens niet in gebruikt mogen worden, die ik helemaal niet gebruik.
 
Maar je kan dus wel jezelf afmelden en inloggen op een andere account met administrator rechten?
 
Ik heb het geprobeerd, maar het helpt niet helaas.
@luuknl, ik kan nergens administrator rechten meer verkrijgen.
 
Hoi,
da's niet zo mooi,heb je geen herstel dvd's gemaakt na installatie?
 
Daar kan ik kort op zijn, nee.
Ik heb windows 7 pas vorige week geinstalleerd.
 
Dan zou ik zo klaar zijn,installeer hem opnieuw en inmiddels weet je wel dat je nooit meer de fout moet maken om niet tenminste een account met adminrechten te hebben.
Zoals je hebt ondervonden kun je dan idd niets meer,
Succes.
 
als je nu opstart moet je dan een password geven?
zo nee zet er eens een password op en kijk eens of je dan de vraag inloggen als admin krijgt?
weet je het password van admin nog wel?
 
Mik Zjegger, ik denk dat dat idd. ook de enige oplossing is, heb ik ook aan gedacht. Dat ga ik dus zsm doen.
maikel9, heb ik ook al geprobeerd, je krijgt dan een wachtwoord beveiligd gastaccount, dan kan je nog niks. Maar in ieder geval, bedankt allemaal voor de suggesties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan