amsn of im op Acer Aspire one

Status
Niet open voor verdere reacties.

droktemoaker

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 okt 2008
Berichten
2
Hallo!

Vandaag heb ik een mini notebook Acer Aspire one aangeschaft. Ik heb echter nog nooit met Linux gewerkt. :eek: Ik loop dan ook tegen een probleem aan.

Op de notebook is standaard Im geinstalleerd. Echter, als ik een account heb ingesteld en ik wil deze vervolgens openen krijg ik de mededeling dan mijn emailadres niet word ondersteund. Het gaat hier om een @live email adres. Als ik vervolgens mijn gmail account instel, kan ik mij wel aanmelden maar krijg ik mijn contactpersonen niet te zien. Als ik dan vervolgens probeer om mijn contactpersonen toe te voegen, lukt dit niet. Ik kan alleen contactpersonen toe voegen die ook een gmail account hebben. De meeste van mijn vrienden hebben echter een msn account.

Nu heb ik op het internet gezocht en ben ik een paar keer Amsn tegengekomen. Ik heb vervolgens geprobeerd om deze te installeren maar dit lukt me echter niet. Ik heb het bestand gedownload en als ik het vervolgens open dan krijg ik een scherm met allemaal tekst. Als ik er voor kies om het uit te pakken dan geeft de notebook aan dat het wordt uitgepakt maar vervolgens gebeurt er niets.:confused:

Is er iemand die hier iets meer vanaf weet? Dus met andere woorden, weet iemand waarom mijn IM het niet doet en is er een manier waarop ik toch met mijn gmail-account al mijn contact personen kan toe voegen (net zoals in msn) of is er iemand die weet hoe is Amsn kan installeren?

Alvast bedankt!

Groetjes R
 
het probleem heeft zichzelf opgelost :)
Ik heb de notebook geupdate en nu is goed!:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan