AMV Steady Video

Status
Niet open voor verdere reacties.

CH1988

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2010
Hallo,

Wanneer ik via internet explorer naar youtube ga, komt er links onderin het scherm een balkje van "AMV Steady Video"
nu geeft deze telkens een foutmelding waardoor heel de computer crashed (blauw scherm). :( Heb ik dit programme wel nodig?
Of kan ik het gewoon van mijn pc halen?

Alvast bedankt!

Mvg.

kan je bij programma's deinstalleren.
Je kunt dit programma gebruiken voor filmpjes die geschoten zijn met een handycam met zoom , die dus een beetje bibberen

bij de lijst met programma's zie ik AMD Steady Video niet staan, wel zie ik AMD Catalyst Install Manager staan. Ik kan dat niet verwijderen, maar wel kiezen voor
herstellen of wijzigen, dan krijg ik een scherm waarmee ik wel zaken kan verwijderen, maar als ik dit doe krijg ik de volgende waarschuwing:

"Hiermee verwijdert u ALLE AMD-stuurprogramma's en toepassingscomponenten. Dit geldt voor grafische stuurprogrammas,
chipsetstuurprogramma's, USB-stuurprogramma's, audiostuurprogramma's en softwarecomponenten zoals Control Center en HYDRAVISION."

............ik neem aan dat ik dan niet op "oke" moet klikken?!

Mvg.

steady video is een onderdeel/zit verpakt in de drivers van de grafische kaart.
wil je steady video uit kunnen schakelen moet je daar een plugin voor downloaden (volgens de site van AMD)

Ben zelf geen AMD fan dus kan er verder geen wijze woorden over zeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan