analoge boxjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

pat28

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 jul 2007
hoi hoi :thumb:

ik heb een dell(gx270) computer en daar heb ik ook dell boxjes bij zitten,ze zijn alleen met analoge stekkertjes en geen usb stekker.
maar als ik dan naar configuratie scherm gaat bij geluiden en apparatuur,kan ik hellemaal nix aan klikken maar als ik boxjes meen met een usb stekker kan je gewoon alles instellen en krijg ik ook dat speakertje rechtsonder in je scherm te zien.
ik heb gehoord dat je die aansluiting achter op je pc aan en uit kan zetten.????
(ik weet het ook niet)misschien is dat het probleem??????

kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen.heel graag.
Alvast bedankt.

Hoi !

KIjk even in je bios bij: on-board sound, of iets dergelijks

Daar moet dan enabled achter staan.

Greetz,

Harry.

pc valt uit

het is nog niet gelukt want ik zag niet on board sounds staan en dan durf ik eigenlijk niets te verandere.maar ik kijk nog wel even op mijn gemakkie.

kan ik nog een vraag stellen:mijn pc valt om de zoveel tijd uit terwijl ik er mee bezig ben.
ik krijg dan zwart beeld en je hoort de pc klikken maar hij blijft wel stanby staan want ik hoor de fan draaien en lampje on/off blijft ook branden.
ik heb de pc overgenomen van iemand maar de drivers waren niet goed dus die heb ik van de dell site gehaald,ik weet niet of het daaraan kan liggen.
weet u misschien waar dat aan kan liggen.heeeeel graag.

in stand-by? dus je kan hem terug aanzetten en verdergaan waarmee je bezig was?
Dit kan gebeuren als je een tijdje niet meer aan je computer bezig bent. Die instellingen kan je veranderen bij de energiebesparende opties.

nee ik moet hem echt weer opnieuw opstarten.je hoort een klik in mijn pc,en krijg zwart beeld.kan het toevallig niet aan de drivers liggen.
groetjes patrick.

Kan dat boxje van dell een hub kunnen zijn.

zie woordenboek.

Hub
Netwerk hub
Een 'verdeeldoos' in een netwerk. Het is het centrale knooppunt in een netwerk, dat de contacten en het datatransport tussen de servers en werkstations regelt. Er zijn actieve en passieve hubs. Tegenwoordig worden in plaats van hubs vaak switches gebruikt.

Een netwerk hub.

Voeg toe aan lijst | Print dit woord
Naar boven Hub
Netwerkapparaat, dat de centrale van een stervormig bekabeld netwerk is. Hubs zijn eveneens repeaters. Er zijn twee verschillende typen hubs beschikbaar. Class I hubs kunnen verschillende media (bijvoorbeeld 100Base-Tx en 100Base-Fx) verbinden. Hubs van Class II kunnen slechts een type medium (bijvoorbeeld 100Base-Tx) aan. Omdat repeaters van de Class I langzamer zijn dan die van de Class II, mag er binnen een afgesloten netwerk segment maximaal één apparaat van Class I geïnstalleerd zijn.
Naar boven Hub
Het gat midden in de floppy.
Naar boven Hub soorten
Actieve hubs kunnen netwerkgegevens opnieuw genereren en opnieuw verzenden.
Passieve hubs zorgen alleen maar meer aansluitpunten.
Naar boven HUB-BBS
Een schakel tussen de BBS-gebruiker en Internet.
Naar boven Hub-concept
Afzonderlijke onderdelen van een chipset kunnen via een 12 bits brede bus met elkaar communiceren.
Naar boven HubBot
Robot in een VRML-wereld. Zo kunnen HubBots gebruikt worden als gids, om antwoorden te geven en/of spelletjes te spelen. Ontwerpers van VRML-omgevingen kunnen deze robots gebruiken om bijvoorbeeld bezoekers welkom te heten. Je moet je daarbij voorstellen dat een dergelijke robot zich manifesteert als een object in deze wereld, in ons voorbeeld als gastvrouw.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan