analogx proxy werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

demol007

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2002
Berichten
145
Mijn analogx proxy werkt niet. Ik heb adsl vandaag gekregen en geinstalleerd en dat werkt, maar ik krijg analogx proxy niet aan de gang.

Met de server waar alaogx proxy op draait kan ik wel gewoon internet op, dus adsl werkt gewoon. De clients verwijzen in de lan instellingen naar de juiste proxy server met als poort 6588.

Nu krijg ik bij het openen van de internet explorer op een van de clients telkens de foutmelding "unable to contact site win98lite, press refresh t try again".

Het gekke is dat win98lite een van de 3 clients is, en niet de naam van de server waarop analogx proxy draait.
 
Staat win98lite toenvallig als startpagina ingesteld bij Extra > Internet Opties?
 
Nee, op geen enkele client kan ik surfen. Alle clients geven dezelfde error. En verwijzen naar die ene clientnaam, maar die heb ik nergens ingevoerd bij de installatie van analogx proxy.
 
Heb je bij proxy de hostname van de proxy server ingevoerd? Probeer het eens met het ip adres.
 
Vreemd... krijg je op elke proxy de error met win98lite of op de anderen een andere naam?
Zijn er firewalls geinstalleerd? Zet die eens uit...
 
Hij doet het. Ik heb een ander proxy programma geinstalleerd voor demol007 (dat is mijn vriendinnetje) en dat doet het wel. Proxyplus, gratis te downloaden vanaf www.proxyplus.net. Geheel configureerbaar en het werkt nog goed ook. Download en sla uw slag!
 
Gelukkig had ze jou nog bij de hand :D

Toch vreemd dat analogx dit veroorzaakte, het programma heeft hier ook een tijdje gedraaid en zonder problemen.
 
Wat zal ik zeggen... ik denk dat analogx proxy het wel goed deed, maar dat op een of andere manier de clients er een probleem mee hadden. Hoewel, alle drie tegelijk?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan