• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

analyseren van data 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Absoluut, wij zitten wel op dezelfde lijn. Foutje mijnerzijds :o

Nummer gewijzigd...

Sorry het moet kolom S zijn. Zoals ik al dacht is het wel mogelijk om "EUR" achter getallen te krijgen en ervoor te zorgen dat je ermee kan rekenen. Stop de discussie maar want het is opgelost. Je kan het bekijken in het onderstaande bestand. Bedankt voor alle positiviteit.
puppie, je mag alles verwijderen nu. De topics sluiten en het ontdoen van de bestanden.

Vriendelijke groeten,
PD573

Bijlagen

Sorry het moet kolom S zijn. Zoals ik al dacht is het wel mogelijk om "EUR" achter getallen te krijgen en ervoor te zorgen dat je ermee kan rekenen. Stop de discussie maar want het is opgelost. Je kan het bekijken in het onderstaande bestand. Bedankt voor alle positiviteit.
puppie, je mag alles verwijderen nu. De topics sluiten en het ontdoen van de bestanden.

Vriendelijke groeten,
PD573

Bijlagen

En nu nog proberen gelijk te krijgen
Zoals ik al dacht is het wel mogelijk om "EUR" achter getallen te krijgen en ervoor te zorgen dat je ermee kan rekenen.
Tuurlijk want daar heb je een getal en het is de opmaak die zorgt voor de "EUR". Staat er misschien "idioot" op mijn voorhoofd ?

Laatst bewerkt:
Hoezo proberen gelijk te krijgen? ik had daarom gevraagd en niemand heeft dit gedaan of mij een oplossing gegeven waarbij mijn getal tekst werd.
Dit is het laatste wat ik hierover zeg.

of mij een oplossing gegeven waarbij mijn getal tekst werd.
of is het omgekeerd:evil:
Ik stop hiermee !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan