• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Analysis Toolpak gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Evelthoven

Gebruiker
Lid geworden
26 sep 2006
Hallo iedereen,

Ik wil de functie ASELECTTUSSEN gaan gebruiken maar ik krijg de melding dat ik Analysis Toolpak moet gebruiken. Als ik dit wil doen via Extra, Invoegtoepassingen blijkt dat dit niet mogelijk is. Er wordt om de installatie CD gevraagd. Deze heb ik geplaatst en ik blijk het bestand Analys32.xll nodig te hebben. Ik heb deze op verschillende manieren proberen te activeren. Maar ik krijg hem niet werkend. Ook heb ik geprobeerd via een kopie die ik geplaatst heb in de subdirectory \BIBLIO, maar ook dit werkt niet. Ook niet na het opnieuw opstarten van de PC.

Kan iemand mij op weg helpen of liever nog precies aangeven wat ik moet doen ?
Ik werk met de nederlandstalige versie van Excel 2002.

Iedereen alvast bedankt.

Gr.
Eric

Als het echt niet lukt kijk dan eens op de site van wigi, daar staan "gewone" formules, die formules die Analysis Toolpak nodig hebben kunnen vervangen.
Grote kans dat ASELECTTUSSEN er ook tussen staat.

Als het echt niet lukt kijk dan eens op de site van wigi, daar staan "gewone" formules, die formules die Analysis Toolpak nodig hebben kunnen vervangen.
Grote kans dat ASELECTTUSSEN er ook tussen staat.

Inderdaad ;)

En het is zelfs zeer simpel in het geval van ASELECTTUSSEN ;)

Werkte met office 2003, heb net 2007 geïnstalleerd.

De formule wou bij mij ook niet werken, heb dan een resem invoegtoepassingen aan geduid, en geïnstalleerd. Alles werkt nu perfect, waarvoor dank.

Vriendelijke groeten.

:thumb:

Twee dingen, de topic is uit 2008, gedateerd dus. Tevens is het niet netjes om in een ander zijn of haar vraag jouw probleem aan de orde te stellen. Bovendien is het verwarrend voor de helpers. Deze gaat dicht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan