Anchor Free

Status
Niet open voor verdere reacties.

anger13

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2009
Goede Morgen/Middag/Avond

Ik heb een probleem met mijn computer, en ik heb geen idee hoe ik eraan ben gekomen. Ik starten mijn computer op en hij deed al een beetje raar, Toen ik internet opende (met startpagina google) kreeg ik ineens bovenin beeld een reclame die ziet er zo uit:

probleem.jpg

Ik krijg hier soms ook van die 'Download hier de coolste smileys' reclames van en zelfs als ik ingame ben krijg ik ze.

Nadat ik dat had gezien ging ik naar de website van Anchor Free maar kon daar geen informatie vinden over hoe ik het weg kon krijgen, Het programma staat niet eens op mijn computer.

Ik heb daarna gescand met Malwarebytes maar dat keverde niks op.

het zou erg fijn zijn als jullie mij hieraf konden helpen :D

Hij is een scan aan het uitvoeren. Ik doe eerst een snelle scan als hij dan niks vind doe ik een complete, Ik zal de resultaten straks posten.

Kijk of je het met dit opgelost krijgt.
Als je niet weet hoe dat moet kom dan ff hier terug en vermeld welk besturingssysteem dat je hebt.

Laatst bewerkt:
Bedankt voor je reactie.
De AVG scan heeft niks opgeleverd. Daarna heb ik de manier van de hosts file geprobeerd, Volgens mij heb ik het goed gedaan maar het heeft niet gewerkt. Ik heb win7 64-bit.
Ik heb de zip gedownload daarna uitgepakt en de batch file als administrator uitgevoerd. of moet ik nog meer doen??

alvast bedankt :thumb:

Nee hoor,geen verdere meldingen gekregen? Kun je ff kijken bij eigenschappen v.h. file of er niet de melding staat "dit bestand is door Windows geblokkeerd omdat het afkomstig is v.e. andere computer" o.i.d. Zo ja dan kun je die blokkering opheffen door erop te klikken.plaatjes
Locatie v.h. bestand
C:\Windows\System32\drivers\etc
openen met kladblok en controleer of dat daadwerkelijk je gedownloade bestand is
# This MVPS HOSTS file is a free download from: #
# http://www.mvps.org/winhelp2002/ #
# #
# Notes: the browser does not read this "#" symbol #
# You can create your own notes, after the # symbol #
# This *must* be the first line: 127.0.0.1 localhost #
# *********************************************************#
# ---------------- Updated: March-16-2010 -----------------#
# *********************************************************#
Als dat klopt vink je aan (bij eigenschappen>algemeen) de opties "alleen lezen" en "verborgen"
Maar ik kan je geen 100% garantie geven dat 't probleem hiermee verholpen is,het vrijwaart je wel van een hoop irritante reclame op bepaalde websites.

Laatst bewerkt:
Ik heb het probleem nog wel, maar Het heeft wel gewerkt op andere reclame's op websites, Het internetten gaat nu veel sneller.

Heeft 't toch nog ergens voor geholpen,wat je probleem betreft; heb je geen vreemde invoegtoepassingen of toolbars bij Extra(browser) "invoegtoepassingen beheren" staan?
InvoegtoepassingenBeheren.jpg

nee staat er ook niet tussen :( Wel gek dat je het niet weg kan halen, Het is gewoon goede software die door veel mensen gebruikt word

Heb je dit al gezien? En dit ? Heb je soms een progje gedowload zoals hotspotshield o.i.d.
Doe je veel gamen on-line e.d. en heb je misschien een Active X besturingselement moeten installeren? Aan zo'n soort dingen moet je denken in dit geval.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan