Ander account opstarten Win98

Status
Niet open voor verdere reacties.

Enrico Scholman

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2002
Berichten
12
Windows 98 start voor mij met de verkeerde gebruiker. Ik heb maar 1 gebruiker (Rianne) en daar start Windows niet mee op. Hoe regel ik dat Windows toch met Rianne start?
 
Helemaal begrijpen doe ik je probleem niet.
Als je opstart komt er voor win98 is geladen een venster met als gebruiker Rianne? en als je OK klikt weigert ie verder dienst?

Als dat het geval is, simpelweg annuleren indrukken.

Of wil je een gebruiker Rianne instellen? Dan eerst in de eigenschappen voor beveiliging meerdere gebruikers mogelijk maken (wel of niet delen van bronnen) en daarna gewoon gebruikersnaam plus ww in eerder genoemd venster invullen, ok, klaar.

En anders je probleem iets uitgebreider beschrijven graag.
 
Standaard start Win98 met een account. Er komt geen inlog scherm. Ik weet ook de naam niet van dat account. Als ik naar het Rianne account wil, druk ik op start, opnieuw aanmelden en vul dan als gebruiker de naam Rianne in. Dan kom ik in het account waar ik wil.
Wat ik nu wil, is dat Win98 start met het account Rianne.
 
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Alleen het account dat wordt gestart is dat van de blanco (default) gebruiker. Dit is het account dat wordt gestart wanneer je op het inlogscherm op annuleer drukt.

Of je met dit account gestart bent kun je herkennen aan het feit dat in het stratmenu alleen maar "afmelden uit Windows" staat zonder een naam.

Ik heb al een alle .pwl (password) bestanden uit de windows directory verwijderd. Ook heb ik al eens een andere instelling voor primary netwerkaanmelding geprobeerd door ander client te installeren.

Zelfs, en dat verbaast me enorm, via TweakUI automatisch inloggen instellen heeft niet het gewenste resultaat. :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan