ander beeldscherm en muis en toetsenbord werken niet meer. 0x000000c5

Status
Niet open voor verdere reacties.

kanyarat

Verenigingslid
Lid geworden
24 sep 2004
Hallo,
Ik heb een ander beeldscherm aangesloten op een pc die normaal werkte. Nadat ik het beeldscherm aangesloten had, werkte opeens de muis en toetsenbord niet meer en het scherm was "bevroren". Na verloop van tijd kreeg ik de foutmelding 0x000000c5 waarvan op het internet wel het e.e.a. te vinden is, maar alles in engels. Dezelfde muis en toetsenbord hebben het altijd gewoon gedaan. Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit op kan lossen?
mvrgr. Kanyarat.

Werkt opstarten in veilige modus wel?
zou driver of geheugen probleempje kunnen zijn

Geheugen is getest en is ok. Hoe start ik op in de veilige modus?

Druk je computer aan.
Je computer zal dan opstarten
Blijf dan op f8 drukken tot je een soort menu krijgt
Kies hier de bovenste (die zal "Veilige modus" heten).

Nee, dat werkt ook niet. muis en toetsenbord doen niks. Ik krijg wel een schermpje met "nieuwe hardware gevonden" maar daar kan ik niks mee omdat de muis dus niet werkt. Ik dacht de driver voor die monitor (Philips Brilliance 150P) te downloaden, de pc even op een monitor aansluiten waar die altijd op gewerkt heeft, de driver te installeren, en kijken wat er dan gebeurd. Ik heb me krom gegoogled, en ik kom ook wel drivers tegen voor deze monitor, maar als je de driver dan wil downloaden krijg je eerst een ander programma of je moet betalen.
ps. Ik lees net op een duitse site dat voor beeldschermen geen drivers nodig zijn.

Laatst bewerkt:
Volgens mij hoor je ook altijd een cd bij je monitor te krijgen.
Heb je die niet?

Het is al een oudere monitor (Philips Brilliance 150P2) maar werkt nog prima. Ik heb er net nog een ander beeldscherm op aangesloten, maar met hetzelfde resultaat. Ook in de veilige modus kan ik niets.

Laatst bewerkt:
Als je hem naar de sloop wil brengen breng um dan maar naar mij! :P

Krijg je nog steeds alleen de blue screen van 0x000000c5 of ook andere soorten?
Probeer ook eens tijdens opstarten f8 en kies laatst bekende configuratie

Nee, geen blauw scherm. Windows start gewoon op maar dan staat alles vast. Muis noch toetsenbord werkt dan en ik kan gewoon niks doen:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan