ander emailadres

Status
Niet open voor verdere reacties.

kappel

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 mrt 2005
Berichten
1.399
Ik ben overgestapt naar gmail. Hoe kan ik aan de gebruikers van het oude adres laten weten wat het nieuwe adres is?
 
Een email sturen met je nieuwe of met je oude email adres naar iedereen van de adressenboek uit je oude emailaccount.
 
@ Kappel,

En als je de adressen in het veld BCC gooit, krijg je ook geen spam achtig mailtje;) Iedereen krijgt elkaars
mail adres nl. te zien als je het gewoon in het standaard veld of CC zet. Bij hoofdafzender wel ff je eigen mailadres
invullen, anders verstuurt hij hem niet !!

Ter info ;)
 
Nee dat is het niet, ik heb zelf al eens een mail gestuurd waarop ik een automatisch antwoord kreeg met: "Mijn nieuwe adres is .... "
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Onduidelijke vraag: Waar is nu je oude e-mail adres gehost? Als die een out-of-office/auto-reply/auto-responder/afwezigheidsassistent mogelijkheid biedt (zoals het Microsoft Exchange mailsysteem kan), dan kun je een auto-reply instellen waarin gemeld wordt wat je nieuwe e-mail adres is geworden.

Heeft je huidige mailsysteem dergelijke opties niet, dan zul je beide mail accounts in je mailprogramma moeten hebben en via je mailprogramma afzenders op de hoogte stellen (via een berichtenregel of handmatig).

Tijs.
 
Helemaal duidelijk nu.
Ik gebruik Microsoft Outlook ik begrijp dat de twee optie moet gebruiken.
Bedankt.
 
Even een kleine aantekening: Zie dat ik het heb over mail systeem. Outlook is een mail client
Dus áls je via Outlook verbindt met een server die out-of-office/auto-reply/auto-responder/afwezigheidsassistent heeft (zoals een Microsoft Exchange Server), dan kun je het wél instellen.
Overigens zou je ook kunnen kijken of (indien webmail beschikbaar is voor je originele mailadres) je via webmail jezelf als zijnde 'op vakantie' of afwezig kunt instellen met een eigen bericht (wat dan moet bevatten: "Mijn nieuwe e-mail adres is...")

Tijs.
 
@maartenbw1,

Jou bericht met referal verwijderd, hierbij direct een verzoek te stoppen met plaatsen van referals. Deze zijn niet toegestaan, zoals je in onze voorwaarden hebt kunnen lezen, waarmee je akkoord bent gegaan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan