Ander gastenboek

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lerosa

Meubilair
Lid geworden
23 jul 2001
Hallo, ik zit al een tijdje te overwegen om een ander gastenboek op mijn site te zetten.
Maar er staan nu veel berichten in mijn gastenboek die ik nu gebruik.
Kan ik alles overzetten naar een nieuw gastenboek.. of ben ik dan alle berichten die er nu in staan kwijt.. zou ik zonde vinden.
Maar ik wil graag een gastenboek met wat meer mogelijkheden.
Iemand enig idee hoe ik dat het beste kan aanpakken?

Alvast bedankt voor eventuele reacties.

Ik neem aan dat je een gastboek op een andere server draait. Ik denk niet dat het mogelijk is de gegevens van jou gastenboek dat daar in een database staat, mee te nemen.
Wat ik heb gedaan is zelf een gastenboek in php en een link gemaakt naar het oude gastenboek.

Ja dat is inderdaad ook een oplossing een link maken naar dat andere gastenboek.. maar hoe maak je een gastenboek in php?

Tja, een beetje googlen en veel lezen en proberen, en het belangrijkste, een host hebben die php ondersteunt ;)

Bedankt, ik zal eens even gaan spitten hier en daar.

Wat je ook kan doen is je oude gastenboek "opslaan als" en op je eigen webspace zetten. Dan is het wel "read-only" maar raak je het iig niet meer kwijt.

Zelf een gastenboek maken is een optie, maar zelf een gastenboek downloaden ook :)

Met deze heb ik goede ervaringen:
http://www.smartisoft.com/products.php?product=phpBook

Maar, je hebt dus wel hosting met PHP en MySQL nodig.

t.

Dank voor je reactie Teacher.. ik moet alleen kijken of mijn provider php ondersteund... kan het allicht proberen en dan merk ik het vanzelf wel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan