Opgelost Ander thema alleen in Word

Dit topic is als opgelost gemarkeerd
Status
Niet open voor verdere reacties.

Witsenburg

Gebruiker
Lid geworden
10 dec 2006
Goedemorgen,

ik werk in Office in het zwarte thema, vind ik rustig. Dat gaat goed, alleen niet in Word. Ik dien daarin documenten te maken die daarna als screenshot worden opgeslagen en door de directie worden uitgeprint. Die krijgen dus netjes zwarte pagina's en dat vinden ze niet leuk. Ik ga hier even niet in op de logica van deze acties, daar vind ik van alles van maar dat is hier niet relevant. Kan ik ALLEEN in Word het thema op wit zetten, en in de rest van Office zwart handhaven? Ik heb het nog niet kunnen vinden.

Dank,

Hugo

In Office kan dat niet, want een thema geldt voor de hele Office. Zoals de optie ook heet (what's in a name? :) ). Wél kan je de documentpagina wit houden, door in <Bestand>, <Opties> in de groep <Algemeen> het vinkje bij "De kleur van de documentpagina nooit wijzigen" achter <Office thema (waar jij dus zwart hebt gekozen) aan te vinken. Dan is je pagina in ieder geval altijd wit. Sowieso worden de pagina's nooit zwart afgedrukt, maar het oog wil ook wat :).

(Zelf zou ik de directie eens op een Word cursus sturen; schermprintjes en die dan afdrukken? Dit soort zaken heb ik dus écht nog nooit gehoord of meegemaakt!)

@Senso; bedankt!
@OctaFish; dank je wel, just what the doctor ordered. Ik ben beter in zoeken dan in vinden...

(en voor de rest; je moest eens weten. Naast een goed ERP pakket nog eindeloos veel printjes, excelletjes, etc.)

Hugo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan