SSD kaart sata aansluiten

op de pc waar over het gaat heb ik niets gemaakt, Rufus gebruik ik ook altijd zet hem meestal op MBR. Ik wil nog wel mijn pc openen en de SSD daar intern aan te sluiten kijken of dat werkt.

Dan heb je nog steeds de uitdaging van Bitlocker en de drivers. Daarnaast nog steeds geen antwoord op de vraag of je wel dezelde processorarchitectuur hebt (AMD, Intel of Arm). Indien nee, dan gaat het sowieso niet werken.

processorarchitectuur intel 64-bits besturingssysteem, x64-processor Het probleem met bitlocker is opgelost dat heb ik uitgeschakeld in windows. Ben nu intern aan het kijken om de SSD aan te sluiten, ik mis de bekende stekker voor de spanning, zie alleen maar zwarte snoeren uit de voeding komen.

IMG_0489.JPG

Als je te bang ben om die kluw snoeren te ontwarren, moet je hier vooral niet aan beginnen!
Er moet nl. nog wel een voedingsstekker aanwezig zijn voor de HDD uitbreiding/extra opslag ! (desnoods MOLEX)
In post #6 is gevraagd naar het type voeding, maar ook die is er nog niet uit geweest, anders had je dat wel vermeld (4 schroefjes)
Sticker van je voedingmerk/type staat bijna 100% zeker te weten op de andere kant van de voeding, kun je andere kant van de kast er niet afschroeven ?

Wat is dat voor stekker die op de bodem ligt van je kast ? (net achter de voeding?)
Knip die Tie-Wrap voorzichtig door en kijk of er geen andere bruikbare stekker aan zit !

EDIT: Enkele typo's gedaan ..

Terug
Bovenaan Onderaan