andere browser dan FireFox: wie heeft advies

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
advies Opera browser

beste,

Ik adviseer geen internet Explorer te gebruiken. De reden is dat internet Explorer vaak trager is dan externe browser.
Daarom adviseer ik Opera omdat deze een functie heeft, dat Opera turbo heet, ook snel loopt bij een traag internet verbinding. Je hoeft die alleen maar op automatisch te zetten (zie bijlagen) links onderaan bij de status balk.
Bijlage statusbalk.PNG

Ook download Opera zeer snel bestande en video's en is ook prima om mee te gamen.
Opera heeft ongeveer 170 miljoen gebruikers dus het is een hele betroubare en gemakkelijke browser.

Verder heeft Opera ook functies waarmee je direct je email kan bekijken. Opera is heel overzichtelijk en lijkt een beetje op Google Chrome. Natuurlijk heeft deze browser nog veel meer en kunt u hem gemakkelijk naar eigen smaak maken.

Hopenlijk heb ik u genoeg info gegeven.

mvg,

Dungeondevils

Vragen? stuur een privé bericht Reageer op dit bericht

Mod edit: Berichten graag via het forum en niet via PB's

Laatst bewerkt door een moderator:
dank voor info, had nog niet aan opera gedacht!

beste,

Ik adviseer geen internet Explorer te gebruiken. De reden is dat internet Explorer vaak trager is dan externe browser.
Daarom adviseer ik Opera omdat deze een functie heeft, dat Opera turbo heet, ook snel loopt bij een traag internet verbinding. Je hoeft die alleen maar op automatisch te zetten (zie bijlagen) links onderaan bij de status balk.
Bekijk bijlage 124557

Ook download Opera zeer snel bestande en video's en is ook prima om mee te gamen.
Opera heeft ongeveer 170 miljoen gebruikers dus het is een hele betroubare en gemakkelijke browser.

Verder heeft Opera ook functies waarmee je direct je email kan bekijken. Opera is heel overzichtelijk en lijkt een beetje op Google Chrome. Natuurlijk heeft deze browser nog veel meer en kunt u hem gemakkelijk naar eigen smaak maken.

Hopenlijk heb ik u genoeg info gegeven.

mvg,

Dungeondevils

Vragen? stuur een privé bericht Reageer op dit bericht

Mod edit: Berichten graag via het forum en niet via PB's

En waar heb jij gezeten?
Google chrome is al lang verslagen door Internet explorer 9!
En opera? zo'n aantal gebruikers!:shocked: hoe kom je daar aan? een programma dan wil ik dat ook wel hebben!
Bewijs: http://www.youtube.com/watch?v=JJGPF5ZIXoI
Download en installeer dan maar eens ie9 wél alle toolbars verwijderen die slopen de browser!:p

Laatst bewerkt:
IE zit er wel weer op bij mij. geen idee hoe ik deze moet verwijderen. ook niet toolbars!

Je vraag was; een andere browser dan firefox?
Heb je windows 7?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan