andere browser

• Onderwerp starter Onderwerp starter fhh
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fhh

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2004
Omdat ik IE behoorlijk zat begin te worden (regelmatig vastlopen als er meerdere schermen open zijn) wil ik graag een andere browser gaan proberen.

Is het mogelijk om naast IE een andere browser te installeren? En zo ja, welke raden jullie aan?
Wel zou het handig zijn als de andere browser in ieder geval ook de functie favorieten heeft.

Alvast bedankt.

Geplaatst door fhh
....regelmatig vastlopen als er meerdere schermen open zijn.....

Nóg een groot voordeel van Firefox is het zgn. tabbed browsing. In één Firefoxwindow heb je een aantal tabjes staan, waarin je kunt surfen wat je wilt, in tegenstelling tot de IE, waar je al gauw een stuk of 6,7 Explorers in je taakbalk hebt staan.

Hartstikke bedankt voor de antwoorden. Ik heb gisteren direkt Firefox gedownload en urenlang gebruikt. Tot mijn grote vreugde geen enkele vastloper gehad. Ook erg handig is de ingebouwde popupkiller die uitstekend werkt.
Ik vraag me nog wel af waar Firefox de tijdelijke internetbestanden neerzet. Tabbed browsing heb ik nog niet ontdekt maar ik moet zowiezo nog even uitgebreid alle mogelijkheden gaan bekijken.

Bedankt dus :thumb:

Geplaatst door fhh
Ik vraag me nog wel af waar Firefox de tijdelijke internetbestanden neerzet.

C:\Documents and Settings\gebruikersnaam\Application Data\Mozilla\Firefox\profiles\default.vuw\cache

Verwijderen van de 'tijdelijke internetbestanden' (om Microsoft-taal te gebruiken) doe je simpelweg via Tools -> Options -> Privacy.

en nog een laatste vraagje

Bijna alles werkt naar tevredenheid. Alleen gebruik ik nogal wat autosurfers en ik merk dat Firefox nogal wat waarschuwingsvensters tevoorschijn laat komen en die stoppen de autosurfers tot ik ze heb weggeklikt.
Ik heb overal in de documentatie gezocht maar kan geen optie vinden om die vensters uit te schakelen.
Bestaat die optie überhaupt?

Hoe luiden de waarschuwingen die je krijgt precies?

De waarschuwingen zijn o.a. :

De handeling is onderbroken tijdens het verbinden met ......

Het document bevat geen gegevens

etc.

Op zich geen ramp als je gewoon achter de computer zit maar als je een half uurtje weg bent stoppen wel de autosurfers.

Sorry, dan kan ik je niet helpen. 'k Heb geen idee hoe dat komt. Maar ik weet dan ook totaal niets van autosurfers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan