Goedenmiddag,
Ik heb een probleem met Excel.
Voor het vergelijken van enkele excel files heb ik een macro nodig die verschillende gegevens uit bestanden haalt.
Het gaat om kosten 2000.xls t/m kosten 2007.xls
De layout van de bestanden is hetzelfde, alleen de invoer anders.
Nu wil ik een apart excel bestand maken die de verschillen tussen b.v. alleen kosten2001.xls en kosten2002.xls laat zien als ik daar om vraag. Dus dat ik van de 8 kostenbestanden er een paar naar keuze kan kiezen en dan van b.v. het blad begroting de cellen B2 t/m K21 kan vergelijken.
Als iemand hier een oplossing voor heeft zal ik dit zeer waarderen.
:thumb:
Ik heb een probleem met Excel.
Voor het vergelijken van enkele excel files heb ik een macro nodig die verschillende gegevens uit bestanden haalt.
Het gaat om kosten 2000.xls t/m kosten 2007.xls
De layout van de bestanden is hetzelfde, alleen de invoer anders.
Nu wil ik een apart excel bestand maken die de verschillen tussen b.v. alleen kosten2001.xls en kosten2002.xls laat zien als ik daar om vraag. Dus dat ik van de 8 kostenbestanden er een paar naar keuze kan kiezen en dan van b.v. het blad begroting de cellen B2 t/m K21 kan vergelijken.
Als iemand hier een oplossing voor heeft zal ik dit zeer waarderen.
:thumb: