Andere hardeschijf in mijn pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

gerrit2

Gebruiker
Lid geworden
21 aug 2006
ik heb 2pc een compac en 1inteldecompac is 733mhz deintel is 933mhz nu mijn vraag deintel is kapat deschijf nu heb ik deschijf van decompac erin gezet er zit in allebei maar 1schijf als ik hem nu opstart gaat hij steeds opnieuw opstarten ik krijg 2 a 3seconden het zwarte beeld te zien en gaat dan weer opnieuw opstarten keer opkeer is het zo dat de schijf van de compac niet in de andere pc kan ik hoop dar iemand mij kan helpen

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Sorry maar ik begrijp het niet helemaal ,maar doe toch een poging je hebt twee pc's waarvan van de 1 de hd defect is, en deze vervang je door uit de andere pc de nog werkende hdhierin te plaatsen.
Nu staat daar ook een besturing op met andere drivers dan die in deze pc zitten dus dat werkt niet je zal een schone installatie moeten doen.

Modag

ik zal het proberen uit te leggen de compactdaar is de schijf van heel in andere pc gedaan van vriend start daar gewoon op nu wil ik hem in de desktop zetten want die is sneller dan decompactmaarin deze doet hij het niet blijft steeds opstarten in de andere pc van vriend start hij gewoon op en kan ik alles zien en gebruiken als ik hem in desktop zet gaat hij opstarten tot het zwartescherm en gaat dan uit en begint weer op nieuw ik heb het ongeveer 5 minuten laten gaan maar blijft zo

Zal ik het ook proberen uit te leggen, je kunt niet zomaar een harde schijf met een NT besturingssysteem in een andere PC freubelen, de hal is immers anders.

Je zult dan het besturingssysteem opnieuw erop moeten zetten, neem aan dat het XP is.

allebei depc hebben windows xp professenol is de zelfde software de software is van vriend is orgineel geen ilegale en ze staan alle 2 in
fat32

Hoi,

Sorry maar ik begrijp het niet helemaal ,maar doe toch een poging je hebt twee pc's waarvan van de 1 de hd defect is, en deze vervang je door uit de andere pc de nog werkende hdhierin te plaatsen.
Nu staat daar ook een besturing op met andere drivers dan die in deze pc zitten dus dat werkt niet je zal een schone installatie moeten doen.

Modag

Lees het nog een keer, het dingt niet tot je door.

het dringt wel tot me nu ik heb nog niet zo veel ervarind maar wat ik niet begrijp is dat hij het wel bij mijn vriend in zijn pc doet

Het is zo dat je dat wel kan doen,maar dan moeten de 2 PC identiek zijn,dus tweelingen.
Dat is nu niet zo,en dan werkt XP wel op de ene,maar niet op de andere.

Heeft met verschillende ingewanden temaken.
Bedoel de ene is een jongen , en de andere een meissie,ja en dat past dan niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan