Andere installatie dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je raakt inderdaad alles kwijt, maar dat staat ook in de setup, volgens mij zelfs op het eerste scherm. Het duurt ongeveer 40 minuten.

Je raakt inderdaad alles kwijt, maar dat staat ook in de setup, volgens mij zelfs op het eerste scherm. Het duurt ongeveer 40 minuten.

@ Lievering, off topic

Verander het taalfoutje even uit de handtekening, staat zo slordig en onprofessioneel

is het verstandig om dat met een recovery dvd te doen die is bijgeleverd?

jewel, die heb ik wel. geen installatie dvd van vista, die had ik niet

Dan volgens mij F9 indrukken, de stappen op je scherm volgen en alles komt goed

@ Lievering, off topic

Verander het taalfoutje even uit de handtekening, staat zo slordig en onprofessioneel

Bedankt! Ergste was dat het ook op de website fout stond, terwijl het door nog twee mensen gecontroleerd is. Dus erg scherp van je :) Nogmaals bedankt :)

raar, nu kom ik als ik f9 indruk niet meer op dat ene scherm maar direct in de asus preload wizard.

nu krijg ik 3 opties voorgeschoteld:
1. Recover windows to first partition oly
2. recover windows to entire HD
3. recover windows to entire HD with 2 partition

welke moet ik selecteren?

MrMusic geeft uitstekend advies, dus volg dat gerust op :)

Offtopic: MrMusic is het probleem er nog steeds?

jah weet ik, maar omdat jij het al eerder had gedaan, maar zal de eerste wel doen ;)

Even heel bot gesteld: Als je gewoon een backup hebt van al je data maakt het zoveel uit welke je kiest. Voor de fijnproevers op het gebied van het inrichten van je computer is er wel verschil, maar als je het verschil niet kent doet het er ook niet toe in dit geval. Voorzichtigheid is echter nooit een slecht idee, begrijp me goed. :)

Eens, behalve als TS ooit data op zijn 2e partitie heeft opgeslagen, die blijft dan voor noodgevallen behouden met optie 1

nu start windows niet meer op:confused:

hij was klaar met recovery, toen opnieuw opstarten, maar nadat je hebt balkje krijgt van microsoft corporation gaat ie niet meer verder. Heb zwart beeld met alleen de muis!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan