Andere site integreren in mijn eigen site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Copyright

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2008
Ik heb op internet een site gevonden met een aantal handige diensten die ik in mijn eigen site wil integreren. Nu is de vraag hoe doe ik dat aangezien ik vaak niets anders krijg dan een volledig internet adres.

Het is dus de bedoeling dat als een bezoeker bij mij bijvoorbeeld op een link klikt er niet een nieuw venster word geopend maar dat de 2de website zich opent in mijn website.

Heeft iemand een idee hoe ik dit moet aanpakken :confused:.

Heb je al naar je eigen naam gekeken?

Vraag het eerst eens na bij die andere site

Heb ik gedaan maar het support van die site is K*** :mad:. De dienst is ervoor om in eigen website's te integreren dus de copyright(c) is geen enkel probleem

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Geprobeerd zonder succes :o.

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]
.

al geprobeert de bron van die site te achterhalen dan kan je zo als knipen en plaken

Dan kopieer ik heel de source code volgens mij mag dat niet zomaar :D.

.

om welke site gaat het dan(en je kan dan alleen kopieren wat tussen de body tags staat dus alles wat je kan zien op de site)

Heb geen idee hoe dat in zijn werk gaat :confused:

.

HTML:
<iframe src=http://www.shirtcity.com/shop/index.php?PHPSESSID=5f06deea533584e810d0a35d6a4445d8 ></iframe>
zo uit me hoofd

Denk niet dat het kopieren van een site helemaal de bedoeling is.
Linken ernaar natuurlijk wel.

@ Copyright:
Welkom op Helpmij.nl !

Ik heb diverse onnodige quotes verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan