andere taal instellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

fritski

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 jun 2012
Berichten
1
wilde graag een laptop kopen bij BCC van ACER. heb toen gevraagd of er nl een andere taal kon instellen,nl. voor mijn vriendin uit Thailand, maar dat kon niet zei hij. dan moet ik via Microsoft dat aanvragen wat 300 euro kost!!! is dat zo, want met mijn xp kan dat wel.bedankt voor iemand die wil antwoorden,gr.
 
Hoi,
Welkom op Helpmij ;)
Taalpakketten kun je via Windows Update installeren vanaf de Ultimate-versie en verder.
Wel zijn er op het www verschillende softwarepakketten beschikbaar, maar dat is niet zonder risico.
 
Laatst bewerkt:
Als je geen windows 7 Ultimate erbij hebt, kunt U simpelweg een anderstalige cd downloaden (bijv. met een torrent). En die installeren, U geeft dan gewoon de serial code die onder op uw laptop (of op het bijgeleverde cd boekje) staat in bij de installatie. En U zult dan een compleet legale (anderstalige) Windows hebben.

Let er wel op bij het downloaden van een cd dat U geen cd met een Crack/Patch download, deze zijn niet legaal en daar kunt U niet uw CD key bij ingeven.
 
Er bestaat ook een language changer voor alle versies van Windows 7: Klikkerdeklik! Ik gebruik die zelf ook voor mijn Windows 7 Home Basic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan