andere tekens bij het opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

bright

Gebruiker
Lid geworden
23 jun 2001
Berichten
38
Als je een venster opent in win 98 heb je normaal gesproken links bovenaan een streepje , een vierkant en een kruis voor minimaliseren , vorig formaat en sluiten. Ik krijg nu echter i.p.v. deze tekens een nul , een cijfer en een letter r. Het cijfer is bij groot scherm een 2 en bij klein scherm een 1. Als ik via bureaublad naar eigenschappen beeldscherm ga en vervolgens naar vormgeving dan staat schema op windows standaard .Als ik nu hier eerst een andere aan klik en vervolgens weer windows standaard aaklik en op toepassen klik dan wordt het weer als het hoort weergegeven. Echter bij het opnieuw opstarten is het weer fout.

Iemand een idee wat dit kan zijn?

bij voorbaat dank
 
heb je al eens een virus scan gedaan of voor spyware? vanaf waneer gebeurde dit? heb je net voor dat het probleem bestond nog nieuwe dingen (software) op je pc gezet?
 
even plotseling als het is gekomen is het ook weer verdwenen. Ik heb er wel een aantal dingen afgegooid en misschien is één van de dingen die ik eraf gegooid heb er verantwoordelijk voor geweest. Momenteel werkt het weer normaal .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan