Andere video kaart PCI

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wizzkid Mulder

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2002
Ik heb nu een Riva TNT 2 m64 32mb AGP onboard (ik heb geen AGP slot) en ik wil een Sparkle GF4 MX440SE 64Mb PCI TV gaan kopen want ik vind dat mijn TNT 2 geen drol meer ondersteunt.

p3 500 256 mbram.

wat denken jullie er van.

snap ik maar volgensmij is het een stuk beter dan die tnt 2 maar het beste is je pc upgraden maar daar heb je € voor nodig

Wat kost die nieuwe videokaart? Wat voor games speel je ermee of wil je ermee gaan spelen?

kijkhier en ik wil Battlefield 1942 spelen want ik heb nu als ik ga spelen alles in het zwart dus zie ik niks

Volgens mij kun je dan net zo goed een geforce2 MX kopen. Stuk goedkoper en in prestaties weinig minder.

Kijk hier maar eens.

succes:)

scheelt maar 20 euro tussen een pci versie gf2mx en gf4mx. Althans hier inde stad dus. Heb laatst een gf4mx geadviseerd voor iemand met hetzelfde probleem die ondersteund toch wat meer features al zal de framerate nou niet opmerkelijk verschillen met een gf2mx

succes

Als ik jou was zou ik rest maar gaan upgraden:

voor zon 150/170 euro heb je bijv ECS K7S5A moederbord en een AMD XP 2000+ en koeler...

daar kan je oude ram op, maar je kan er als je wilt ook ddr ram in doen, want dit moederbord ondersteunt het beide... (je kan niet ddr en sdr ram tegelijk doen)

dan een andere videokaart erbij en je kan voorlopig weer een hele tijd vooruit hoor!

MvgWilco de Kreij

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan