Andere videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thiesesjan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 nov 2013
Goeiendag ik heb een oude pc daar wil ik een grotere videokaart inzetten de oude kaart is een NVIDIA GEFORCE 9400 gt de nieuwe een 1 g msi n9500 gt is dat mogelijk en hoe

Wat meer info over de pc bedoel je het is een " intel r core dual cpu e7400 2,80 ghz 2 gb geheugen
Draait op windows 7 32 bit verder zie ik geen merk of dergelijk het is een desktop

Laatst bewerkt:
Dan is het een PCI-e en kan er elke PCI-e grafische kaart in als de voeding voldoende is voor de gekozen kaart.

Hoe kan ik erachter komen of de voeding goed is het is een pci-e ik heb de kaart erin gedaan en werkt gewoon op de dvi vga en hdmi maar hij geeft aan dat de oude kaart er nog in zit en bij het opstarten laat hij niet een plaatje zien van de kaart

Had het ook verkeerd gelezen, je hebt de kaart al, oude drivers deïnstalleren, opnieuw opstarten en de nieuwste voor de huidige kaart installeren, waarom je een splash screen voor die kaart wil zien ontgaat mij.

Ik ga het proberen ben niet zo thuis erin maar wat bedoel je met splash screen normaal gesproken zag ik nvidia logo bij het opstarten maar nu zie ik niks meer en geeft hij een fout melding bij het opstartenpres shift f10
To configer een of andere boot agent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan