Andere zoekmachine

Status
Niet open voor verdere reacties.

lego

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2004
Berichten
179
Vroeger was de standaard zoekmachine van MSN (microsoft) maar nu heb ik tegenwoordig een hele andere als ik iets verkeerd typ. Is het ook mogelijk om het op google in te stellen. En hoe?
 
Ik weet het niet maar op eens doet de msn het weer. Maar hoe kan ik hem op google instellen?
 
ik heb denk ik hetzelfde

als ik iets in de adresbalk tik en het bestaat niet dan gaat wanadoo dat voor mij zoeken.
Maar dat wil ik dus niet , ik wil dat google of msn dat voor mij dat gaat zoeken hoe stel k dat in

Mijn provider is wel wanadoo
 
Ik heb navexcel en ik wee thoe ik er vanaf moet komen:

Bij software op het configuratiescherm staat het progje navhelper (idiote naam, het is rommel) als je die verwijdert kom je er van af (zeggen ze). Ik heb dat op hun site gevonden. Misschien gaat het ook zo bij casema?? Maar hoe stel ik het op google in?>
 
ik wil google of msn

als ik iets verkeerd intyp dat hij daar gaat zoeken

niet op wanadoo

en dat programmatje kan ik niet vinden Lego
 
Vreemd hij blijft op Wanadoo zoeken nadat ik dat bestand toegevoegd heb aan mijn register

en bij aanpassen staat alleen msn en ilse en geen wanadoo :confused:
 
Lees dit eens:
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/002361.html

:evil: :evil:
Dat grote providers slechte service bieden, blijkt wel uit de schandalen die zijn voortgekomen uit de dikke stinkende pens van bedrijven als UPC. Zodra we even doorgraaien komen we uit bij een recent opstootje op het forum van tweakers.net. Wanadoo, provider van de "positive generation", blijkt z'n klanten te misleiden op een niet te verwaarlozen schaal. Wanadoo heeft besloten dat hun abonnees meer gebruik moeten maken van hun eigen zoek-pagina's en hebben daarom een knap staaltje concurrentie vervalsing op touw gezet. Zo wordt abonnees van Wanadoo, die gebruik willen maken van de zoekmachine van MSN dit recht zonder argumenten ontzegd. Er is bij de directie van Wanadoo blijkbaar een geld-belletje gaan rinkelen, want wie nu de MSN-zoekmachine probeert op te vragen, wordt linea recta verwezen naar hun eigen zoekmachine. De directie ziet haar salaris al stijgen, terwijl de klant zoals zo vaak ontzet en boos in de kou blijft staan en nu maar hopen dat ze positief blijven denken...

Dus de vraag is of je "het zoeken vanaf de adresbalk" wel kunt aanpassen bij een Wanadoo account.

:cool:
 
Hallo,

Ik weet niet of je hier iets aan hebt, maar(W2k) als je regedit opent, en dan naar :

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\MICROSOFT\INTERNET EXPLORER\SEARCH intypt, en dan in het rechter scherm SEARCH ASSISTENT opent, kan je de zoekfunctie veranderen. (voor google: HTTP://WWW.GOOGLE.COM)

MVG,

Mavaros
 
daar wordt je wel pisnijdig van ja

Snapte het ook niet want heb het nergens ingesteld dat ie op de wanadoo zoekmachine moet gaan zoeken


dus een typisch geval van jammer:confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan