Android App tutorials -> buttons

Status
Niet open voor verdere reacties.

Example5

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Beste ...

ik ben begonnen aan een reeks tutorials om android apps te maken, dit verloopt prima, alleen ben ik nu zo'n beetje door de beginners tutorials heen van developers.android.com. ik vroeg me af of iemand een goede site weet waar ik verder kan? wat ik wil leren is simpelweg hoe ik klikbare knoppen kan maken (of een klikbaar plaatje o.i.d.)

hopelijk weet iemand een leuke site

alvast bedankt

Op developer.android gaan ze ook in op zaken als klikbare knoppen
http://developer.android.com/guide/topics/ui/ui-events.html

maar dat terzijde, misschien zou je is kunnen kijken op youtube daar staan wel wat goede android tutorials.

Ik weet niet hoe ver bucky van The New Boston er mee is, maar je zou ook is kunnen kijken op www.thenewboston.com

edit: ik zie dat thenewboston.com ze er nog niet op heeft staan. Ik laat de link toch maar even staan voor de nieuwschierige programmeurs hier, omdat er op die website ook andere talen worden behandeld (C, C++, Java etc.)

Laatst bewerkt:
@marco, bedankt, maar kijk volgende keer eerst even naar de datum van de originele thread, de thread is namelijk al ruim een half jaar oud en we willen geen 'oude koeien uit de sloot halen'.

@example5, was bekent maar altijd leuk dat er een antwoord op komt, al is het alleen voor de mensen met eenzelfde vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan