Android apps naar SD zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

dizzyboy97

Gebruiker
Lid geworden
4 jul 2012
Hallo allemaal,

Ik zou graag men android applicaties naar men SD kaart zetten maar ik weet alleen niet hoe. Met men vriend gaat dat met link2SD zonder problemen. Met mij gaat die app niet, andere apps ook niet. Mijn samsung galaxy young 6310n met android 4.1.2 is succesvol geroot. Dus ik zie niet in waarom het niet lukt en wat ik verkeerd doe. Weet er iemand soms een oplossing?

Alvast bedankt :thumb:

niet alle apps kunnen naar de sd kaart gekopierd of op de sd kaart gezet worden download via de android market Apps 2 SD ----> hier of Apps 2 SD pro via ---> hier

en open Apps 2 SD en wacht tot hij alle aps gescand heeft bij 1ste keer openen (begint dan te laden) klik op movable daar zie je de apps die naar de sd kaart kunnen gekopierd worden klik bij movable tabblad op de app of spelletje die je naar de sd kaart wil en klik op move to sd card(kan ook in nederlands staan als telefoon NL staat) wacht tot hij naar de sd kaart is gekopierd tot er staat move to phone ga terug naar de app Apps 2 SD en je zal zien dat de app bij movable is verdwenen en naar on sd card is gekopierd/gegaan

Apps 2 SD is free en Apps 2 SD pro 1,69 dus zou ik Apps 2 SD downloaden werkt net zo goed en is hetzelfde als Apps 2 SD

alles dat bij phone only staat/is kan niet naar de sdkaart gekopiert/verplaatst worden want die staan dus op de telefoon geheugen dingen zoals whatsapp kan niet op de sd kaart gezet worden omdat die op de telefoon geheugen staat en blijft als je apps die naar sd kunnen op sd heb gezet en je haalt sd eruit dan zie je die apps die op sd gezet heb niet meer omdat die op telefoon stonden en nu op sd alleen zie je zonder sd kaart de apps die alleen op telefoon geheugen kunnen nog

hopelijk heb ik zo voldoende informatie gegeven Apps 2 SD gebruik ik zelf ook op mijn s2 GT-I9100G

Groetjes,
Musaneter1

Dank u voor de super goede informatie :thumb: Kan het nu niet uittesten maar wanneer ik internet heb kan ik het doen. (Heb geen wifi of mobiel internet op dit moment)

Helaas het werkt niet. Kan de apps niet verplaatsen omdat de optie er niet is. Kreeg wel een melding bij het eerste keer bij het opstarten van deze app. Heb de tekst terug gevonden maar ergens in de app. Heb een SD kaartje van 2gb maar als de apps verplaatsen lukt ga ik me wel een grotere kopen. Nu heeft dat toch geen zin eigenlijk.
apps2SD.jpg
Wat moet ik doen?

Laatst bewerkt:
Heb je al eens gekeken via instellingen en dan applicatiebeheer. Vervolgens zie je onder de tab "gedownload" een lijst met allemaal apps. Klik er eentje aan vervolgens zie je een hoop informatie maar ook de optie verplaats naar SD-kaart. Als dat klikbaar is kun je de app verplaatsen, dit kan af en toe wel eens poosje duren.
Via deze manier moet je wel iedere app even doorlopen en verplaatsen indien mogelijk.

Nee sorry ook dat is niet mogelijk want zo had ik het eerst geprobeerd zonder een speciale app. Heb wel eens gelezen dat het ook zou kunnen liggen aan het formaat van je SD kaart. Die van mij is FAT32 geloof ik. Moet ik een ander formaat nemen misschien of is het SD-kaartje gewoonweg niet goed? Het stak standaard in men vorige gsm (nokia c3) dat SD-kaartje....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan