Android Market vind mijn telefoon niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

robbienl

Gebruiker
Lid geworden
16 jul 2007
hallo iedereen,

Ik heb een Nokia E72 maar hij vind niks als ik iets wil downloaden. laten we zeggen whatsapp. die kan ik via de normale site downloaden. bij hun staat er als ik my account klik en dan settings. There are no Android devices associated with this account. maar snapt niet wat ik nu moet doen.

Ik wil pingchat. maar die download tie ook niet. ik moet op 1 of andere manier iets connecte.

Download het gewoon via je mobiel ik denk dat het komt omdat android niet op die telefoon hoort en daardoor herkent de android site hem niet.

Je bedoelt toch https://market.android.com/?

Die ja klopt, ik moet iets connect met die mail naar mijn telefoon, dat tie hem herkent. maar het lukt niet.

Heb je op je mobiel in de android market met ene gmail account ingelogd?
Als ik in die site op downloaden klikt en op mijn mobiel ben verbonden met internet gaat hij meteen downloaden.

Ook maar dan zegtie, dat ik in moet loggen op een ander account, zowel via de pc als mobiel

Ook als je in de market op je mobiel gaat. Dan moet je altijd met ene gmail account zijn ingelogt.

There are no android phones associated with this account. Please sign in with a different account. heb een andere email gepakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan