Android tablet

• Onderwerp starter Onderwerp starter rob1
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rob1

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2001
Beste allemaal,

Ik heb een probleem met de tablet van mijn neefje (10jr). Hij heeft er iets mee gedaan en nu krijgt het ding geen netwerkverbinding meer, dwz, geen verbinding met wlan op een modem.
Als ik op mijn HTC telefoon tetering inschakel, maakt de tablet zo verbinding met mijn HTC telefoon en kan er gewoon geinternet worden.

Als ik dan weer probeer om verbinding te maken via een modem (op 3 verschillende plaatsen geprobeerd met 3 verschillende modems en providers) lukt het weer niet.
Op het moment dat je de gewenste modem cq verbinding selecteert, gaat hij scannen, verifiëren een IP verkrijgen en zegt dan verbinding verbroken.

Thuis in mijn modem (fritzbox 7340) heb ik zelfs ingesteld dat iedere gast verbinding kan maken in bereik van mijn wlan zonder een code in te hoeven vullen. Zelfs dan maakt hij geen verbinding.
In de lijst op de tablet staan wel een heleboel netwerken in de buurt, deze zie ik ook altijd op mijn laptop. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is en wat ik moet doen om de tablet weer aan de gang te krijgen?

Vast bedankt (ook namens mijn neefje)

Heeft u ook al gekeken bij de wifi instellingen van die android tab want t kan liggenn aan dat statisch ip had ik ook, anders miss backup maken en terug zetten naar fabrieks instellingen, werkt dat ook niet bellen naar de makers van die tab.

Hoi Lol11k, hoe kom ik bij de IP instellingen? Ik weet alleen maar hoe ik via "instellingen" de wifi aan en uit kan zetten en een verbinding kan kiezen. Maar hoe ik dus iets aan het IP kan aanpassen weet ik niet.

Beste rob1,
Ik weet niet wat voor tab uw neefje heet maar sls t goed is kunt u gwn naar wifi-instellingen en dan geavanceerd bij htc is dat die = knop(met 3 streepjes) Bij geavenceerd weet u het zelf denk i wel ;)

LOL111K, bedankt. het is gelukt. tablet maakt weer contact.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan